(voorbeeld in dit document, zoek naar "common ground")
Sorry als ik de verwarring weer aanwakker.

groetjes,
Dat snap ik. Maar is het een kwestie van overzicht en evenwichtig verdelen van stroomverbruik (elk baandeel zijn eigen booster of centrale) dat je de S88's ook per baandeel doet? Of gaat het echt helemaal mis als je alle S88 spul aan de centrale zou hangen? (los van dat het niet praktisch is, dat snap ik ook)Wim Ros schreef:Iedere booster heeft zijn eigen baandeel, dus ook zijn eigen s88 met stroomdetectie. Die bepalen immers dat bepaalde gedeelte van je baan.
Daarbij komt dat de delen zonder detectie ook op de booster zitten die verantwoordelijk is voor dat gedeelte van de baan.
Bij een Roco/Lenz systeem gelden er andere regels, dat is namelijk geen common-ground systeem.
Mvg
Wim.
Saraan schreef:Het systeem waarbij de J-kant (bruin) als referentie ononderbroken doorloopt over alle boosters, heet toch "common rail"?
groetjes,
Steven, ook dat staat erbij.shoven schreef:Wim Ros schreef:Hoe zou je dat trouwens in een Roco/Lenz systeem moeten doen? (want bij de MM heb ik die handige S88xpressnetLi waar het s88 spul aan hangt, hoe zit dat dan als je een booster eraan knoopt?)
Op BNLS stond laatst uitgelegd hoe je een standaard 10764 als booster kunt gebruiken, maar hoe je dit dan doet stond er niet bij...
Hoi Wim,Wim Ros schreef:Saraan, als Lenz rijder en gebruiker heb je helemaal niets aan dit verhaal, beter is het dan ook niet te lezen.
Mvg
Wim.
Wim Ros schreef:Steven, ook dat staat erbij.
...
Mvg
Wim.
En op naar de vervolg vragen[size]
ik denk hoe de bergen zijn gemaakt rob.blackwhitepearl schreef:heey ff een vraagje wat voor een opvulling heb je onder die heuvels zitten??