H&H modelbouw winkel Gouda

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
thevandijks
Berichten: 431
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:47

H&H modelbouw winkel Gouda

Bericht door thevandijks »

Ik kwam er vandaag achter dat H&H modelbouw in Gouda er mee gaat stoppen, de eigenaar is 65 geweest en gaat de winkel ruimte gebruiken voor het bouwen van een grote baan en als speelplek voor de kleinkinderen.
Hiermee verdwijnt de laatste treinenwinkel uit Gouda. Toch wel een nare zaak, natuurlijk kan je op beurzen van alles kopen, maar even lekker rondkijken in je eigen vertrouwde stad is er niet meer bij. Ook iets laten repareren is niet meer mogelijk zonder een reis voor ondernemen.
Hopelijk geeft het een kans aan een nieuwe ondernemer?
In de aanbieding is er nog niet veel, alleen het Z spoor gaat weg met 50 % korting.

Groet Hans



jeepney
Berichten: 674
Lid geworden op: 22 nov 2011 22:57

Re: H&H modelbouw winkel Gouda

Bericht door jeepney »

Ook ik betreur het sluiten van H&H Modelbouw. Een vakman, goed adives, goede service, altijd in voor een praatje en vergeet ook vooral zijn vrouw niet!

Maar nee, ik denk niet dat er een andere modelbouwzaak/treinenzaak voor terug komt in Gouda. Uberhaupt niet op die locatie want zoals gezegd, hij wil die ruimte nu echt voor prive gebruiken, iets wat hij al jaren van plan was. En daarbij komt dat het voor een andere (startende) ondernemer in deze branch nagenoeg ondoenlijk is om ook in het centrum (dus A-locatie) te gaan zitten.

Helaas zal het m.i. een gegeven zijn dat wanneer een fysieke winkel er mee stopt dat er geen plaatsvervanger komt.....het is nu eenmaal een krimpende markt, temeer door de concurrentie via internet. Ik denk dat menig ondernemer in de modelbouw/treinen/slotcar branch tenminste de helft van zijn omzet via het internet haalt.

Henk


Gebruikersavatar

JanCK
Berichten: 442
Lid geworden op: 14 nov 2013 13:18
Locatie: Den Haag

Re: H&H modelbouw winkel Gouda

Bericht door JanCK »

Dat is heel erg jammer. Ik kwam er graag. Vriendelijke en deskundige bediening en redelijke prijzen. Mijn vrouw en ik maakten er bijna altijd meteen een dagje Gouda van.


Gebruikersavatar

epocheales denken
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 nov 2008 23:52
Locatie: vlakbij Gouda

Re: H&H modelbouw winkel Gouda

Bericht door epocheales denken »

En of het jammer is!

Ben jaren lang vaste klant bij Huib en Hennie geweest, zowel voor N-spoor als slotcar. Maar een paar jaar geleden zei men al dat men ging stoppen en N werd ook niet meer
aan gevuld. Toen ben ik langzamerhand over gegaan naar Grootendorst in Woerden. Fijne service, wellicht wat minder groot assortiment, maar heel veel bestelbaar.
Aanrader in de regio Randstad!


Groet,

Hans.


Deutsche Bundesbahn tijdperk III/DCC Multimaus Pro/pc-Freiwald Rocomotion
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Gebruikersavatar

Appie173
Berichten: 266
Lid geworden op: 16 okt 2011 22:16

Re: H&H modelbouw winkel Gouda

Bericht door Appie173 »

Voor diegenen die de officiële sluiting in juni gemist hebben. HnH is nog twee keer open met 50% korting op alles. Ik was er vorige week zaterdag. De volgende keren zijn zaterdag 29 november en zaterdag 20 december. Uiteraard is het assortiment niet meer aangevuld dus de meeste leuke grote dingen zijn er wel uit. Maar er ligt bv. nog veel Amerikaans spul.

Mvg, Albert Nijenhuis


Gebruikersavatar

The Railroader
Berichten: 794
Lid geworden op: 11 sep 2009 22:20

Re: H&H modelbouw winkel Gouda

Bericht door The Railroader »

Veel Amerikaans N-spoor?


Fred The Railroader
Gebruikersavatar

Appie173
Berichten: 266
Lid geworden op: 16 okt 2011 22:16

Re: H&H modelbouw winkel Gouda

Bericht door Appie173 »

Uiteraard N-spoor. Andere schalen heb ik niet zo goed op gelet.

Mvg, Albert Nijenhuis


Gebruikersavatar

The Railroader
Berichten: 794
Lid geworden op: 11 sep 2009 22:20

Re: H&H modelbouw winkel Gouda

Bericht door The Railroader »

Zal eens gaan kijken als ik in de buurt ben. Is er een telefoonnummer? Website is uit de lucht.


Fred The Railroader
Gebruikersavatar

The Railroader
Berichten: 794
Lid geworden op: 11 sep 2009 22:20

Re: H&H modelbouw winkel Gouda

Bericht door The Railroader »

Er stond toch een telefoonummer hier? Bericht is weg?


Fred The Railroader
Plaats reactie