De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Hé pik,
Strak werk zo! Ben benieuwd naar de verdere ontwikkeling. Pep de druktemaker in jezelf weer even op en tover die baan weer even voor elkaar, dan heb ik nog een cool draadje om te volgen hier!
J.
PS: wanneer je tijd hebt voor het seintje, dan hoor ik 't wel....
Strak werk zo! Ben benieuwd naar de verdere ontwikkeling. Pep de druktemaker in jezelf weer even op en tover die baan weer even voor elkaar, dan heb ik nog een cool draadje om te volgen hier!
J.
PS: wanneer je tijd hebt voor het seintje, dan hoor ik 't wel....
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Dit ziet er veelbelovend uit. Ook een indrukwekkend baanplan. Succes met de bouw. Groet Gerrit
Stoomloc's en Diesels.... Mijn baan in wording: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=8402
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4904
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Tnxs mannen!!!!
Tis flink druk hier. Van de week een BR23 van FLM voorzien van een ESU Loksound micro V4.0 inclusief buffercondensator en drijfwerkverlichting. Vandaag heb ik Domburg Train Support ingeschreven bij de KvK. Was wel leuk want ik kreeg te horen dat mijn opzet uniek is want ze hebben er geneens een hokje voor bij de Belastingdienst......
@ Jeroen. Altijd kerel!!!! just call
Anyhoer,
Zaterdag was de baan veshuist naar Le Garage. Zondagmiddag na een bezoek aan Ontrax en vanavond heb ik er even aan gewerkt en zie daar de baan staat:
De beschadigingen vallen 100% mee. Een demontage en verhuizing is nooit goed voor je baan. Ik heb de baan redelijk in elkaar weten te bouwen en hoefde enkel op een paar plekken het kurk te herstellen.
Wel heb ik de baan omgedraaid ten opzicht van eerdere plannen. De helixen sluiten nu aan de achterzijde aan ipv aan de voorzijde. Dit komt later beter uit. Tevens omdat de achterste balk er scheef onder zat ivm een scheve muur op de vorige locatie. Nu heb ik de poten erin verzonken en is hij overal 80 cm breed.
Wel verwacht ik nog wat werk te krijgen aan het leggen van de rails De demontage van de oude rails hebben de kurk niet veel goeds gedaan. Dat is een probleem voor later. Want de volgende keer ga ik de achterwand verder aanbrengen en kan ik beginnen met de infrastructuur herstellen.
Als de bedrading helemaal klaar is komt er een hoge plint voorlangs zodat de lelijke balken niet meer zichtbaar zullen zijn, die zijn me nu een doorn in het oog maar goed ik moet er nog ff onder kunnen komen.
Best happy wetende dat er weer gebouwd word na bijna een jaar stilstand. Komend weekend hoop ik btw een verslag te kunnen maken van de ombouw van de BR23. Op de facebook pagina van Domburg Train Support staan al wat foto's en filmpjes hiervan.
Groetjes
Tis flink druk hier. Van de week een BR23 van FLM voorzien van een ESU Loksound micro V4.0 inclusief buffercondensator en drijfwerkverlichting. Vandaag heb ik Domburg Train Support ingeschreven bij de KvK. Was wel leuk want ik kreeg te horen dat mijn opzet uniek is want ze hebben er geneens een hokje voor bij de Belastingdienst......
@ Jeroen. Altijd kerel!!!! just call
Anyhoer,
Zaterdag was de baan veshuist naar Le Garage. Zondagmiddag na een bezoek aan Ontrax en vanavond heb ik er even aan gewerkt en zie daar de baan staat:
De beschadigingen vallen 100% mee. Een demontage en verhuizing is nooit goed voor je baan. Ik heb de baan redelijk in elkaar weten te bouwen en hoefde enkel op een paar plekken het kurk te herstellen.
Wel heb ik de baan omgedraaid ten opzicht van eerdere plannen. De helixen sluiten nu aan de achterzijde aan ipv aan de voorzijde. Dit komt later beter uit. Tevens omdat de achterste balk er scheef onder zat ivm een scheve muur op de vorige locatie. Nu heb ik de poten erin verzonken en is hij overal 80 cm breed.
Wel verwacht ik nog wat werk te krijgen aan het leggen van de rails De demontage van de oude rails hebben de kurk niet veel goeds gedaan. Dat is een probleem voor later. Want de volgende keer ga ik de achterwand verder aanbrengen en kan ik beginnen met de infrastructuur herstellen.
Als de bedrading helemaal klaar is komt er een hoge plint voorlangs zodat de lelijke balken niet meer zichtbaar zullen zijn, die zijn me nu een doorn in het oog maar goed ik moet er nog ff onder kunnen komen.
Best happy wetende dat er weer gebouwd word na bijna een jaar stilstand. Komend weekend hoop ik btw een verslag te kunnen maken van de ombouw van de BR23. Op de facebook pagina van Domburg Train Support staan al wat foto's en filmpjes hiervan.
Groetjes
Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4904
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Vandaag heb ik even een uurtje gevonden om wat aan de baan te doen. Ik heb vandaag de stroomvoorziening in orde gemaakt. Een jaar geleden had ik de verbouwing reeds voorzien en een extra groep vanuit de meterkast richting de garage gemaakt. Deze heb ik afgemonteerd op een werkschakelaar
Aan de andere zijde zit een spanningsslof met overspanningsbeveiliging
Op de grijze klemmen heb ik de kabel naar de frieslijst afgemonteerd. Op de achterzijde komt de RM-U controller en de OC32 welke de dag/nacht simulatie moet gaan verzorgen.
Woensdag begint de helse taak om de infrastructuur te herstellen.
Groetjes
Aan de andere zijde zit een spanningsslof met overspanningsbeveiliging
Op de grijze klemmen heb ik de kabel naar de frieslijst afgemonteerd. Op de achterzijde komt de RM-U controller en de OC32 welke de dag/nacht simulatie moet gaan verzorgen.
Woensdag begint de helse taak om de infrastructuur te herstellen.
Groetjes
Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Martin, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren.
Met vriendelijke groet,
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
-
- Berichten: 1107
- Lid geworden op: 19 okt 2011 12:30
- Locatie: Regio het Groene Hart
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Beste Martin,
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Groet,
Arjan
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Groet,
Arjan
Groet, Arjan
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Hee lekkere prutser
Gefeliciteerd met je 32ste levensjaar Martin
Mvg,
Ad
Gefeliciteerd met je 32ste levensjaar Martin
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Martin,
Ook vanaf deze kant hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, dat er nog vele gelukkige gezonde en spoorse jaren mogen volgen, hoe gaat het met de baan, weinig last van je adhd zo te zien want we missen al 3 weken een update
groetjes,
Bert
Ook vanaf deze kant hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, dat er nog vele gelukkige gezonde en spoorse jaren mogen volgen, hoe gaat het met de baan, weinig last van je adhd zo te zien want we missen al 3 weken een update
groetjes,
Bert
-
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 12 jun 2009 10:06
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Gefeliciteerd
en net wat Bert zegt, mis je updates.
Ook al zeg ik nooit iets, vind het knap wat je allemaal doet.
en net wat Bert zegt, mis je updates.
Ook al zeg ik nooit iets, vind het knap wat je allemaal doet.
Met vriendelijke groeten,
Richard ( Prem )
Richard ( Prem )
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4904
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Bedankt mannen!!!!
Nou je het er over hebt toevallig ben ik afgelopen paasweekend een eind opgeschoten. Ik heb inderdaad de afgelopen 3 weken weinig tijd gehad in verband met drukte bij Train Support. Erg veel ombouwwerk van H@ns en andere klanten en ook zakelijk leuke dingen gedaan. Zo kan ik MCC Modelcarparts als Dinamo dealer toevoegen aan mijn lijst. Een ook de voorbereidingen van de mobiele ombouwservice ging veel tijd kosten. Daarnaast ben ik een eigen relaisprint aan het ontwikkelen en smd buffercondensatorshakeling voor in locomotieven Erg leuk en moet ook gebeuren, tja bedrijfje gaat toch voor
Maar goed dan nu de voortgang van Schellenbach:
Het gaat niet lang meer duren voordat ik verder kan met rails leggen. Inmiddels zijn de gele buisjes weer aangebracht en is ook de bekabeling aangelegd. (let ff niet op de bende, hier word oorlog gevoerd)
Zoals jullie kunnen zien is de electronica voor het gehele schaduwstation en helixen aangelegd. Beide helixen krijgen elk een eigen blokkaart TM-H i.c.m. CD16. Voor alle drie de schaduwniveau's heb ik genoeg aan 3 blokkaarten. Dit omdat ik de relaisschakeling toe ga passen waarmee ik 1 blokuitgang kan gebruiken voor meerdere sporen. Hiervoor ben ik een relaisprint aan het ontwikkelen die tevens geschikt is voor wisselpolarisatie en wisselstraatschakelingen.
Om het geheel te voeden heb ik 4 voedingen:
- 5/12 VDC voor de blokkaarten
- 7,5 VDC voor de OC32 en attributen
- 15 VDC Rijspanning voor het schaduwstation
- 15 VDC Rijspanning voor de helixen
De draden voor de rijspanning zijn uitgevoerd in 1,5 mm2 en de overige spanningen in 1 mm2. Elke voedingsspanning heeft zijn eigen kleur. Daarnaast is elke print dmv de GND op de print zelf verbonden met de aarde van het net en zijn ook alle GND van de voedingen aan elkaar verbonden via de aarde van het net.
Zodoende elimineer ik elke kans op magnetisch veld storingen.
Als laatste loopt er vanaf de RM-U een UTP cat 5e datakabel langs elke OC32 en TM-H voor de communicatie.
En dan mag het hele zwikkie aagesloten worden
Hier is de RM-U te zien (links) en rechts de OC32 welke de dag- nachtsimulatie moet gaan voorzien
De distributie van de voedingsspanningen. Door de bekabeling vanaf een punt in ster uit te voeren blijven de amperages over elke ader het laagst.
De zwarte blokjes zijn zekeringhouders. Elke VP is afgezekerd dmv glaszekeringen. Ondanks dat de voeding zich bij sluiting of overbelasting zelf uitschakeld is het ook fijn als je de spanningen separaat van elkaar kan afschakelen.
Op deze rommelplek komen straks de relaisprinten die nu worden ontworpen. Elk relais bestaat uit 4 relais met elk twee wisselcontacten en zal uitgebracht worden onder de naam HPP4. Maar daarover meer info zodra de eerste afgeleverd worden.
Komende woensdag gaan we hiermee verder, dan hoop ik de laatste 4 tm-h's aan te kunnen sluiten. Dan even testen en het linker wisseldeel opnieuw inregelen.
Word vervolgt
Nou je het er over hebt toevallig ben ik afgelopen paasweekend een eind opgeschoten. Ik heb inderdaad de afgelopen 3 weken weinig tijd gehad in verband met drukte bij Train Support. Erg veel ombouwwerk van H@ns en andere klanten en ook zakelijk leuke dingen gedaan. Zo kan ik MCC Modelcarparts als Dinamo dealer toevoegen aan mijn lijst. Een ook de voorbereidingen van de mobiele ombouwservice ging veel tijd kosten. Daarnaast ben ik een eigen relaisprint aan het ontwikkelen en smd buffercondensatorshakeling voor in locomotieven Erg leuk en moet ook gebeuren, tja bedrijfje gaat toch voor
Maar goed dan nu de voortgang van Schellenbach:
Het gaat niet lang meer duren voordat ik verder kan met rails leggen. Inmiddels zijn de gele buisjes weer aangebracht en is ook de bekabeling aangelegd. (let ff niet op de bende, hier word oorlog gevoerd)
Zoals jullie kunnen zien is de electronica voor het gehele schaduwstation en helixen aangelegd. Beide helixen krijgen elk een eigen blokkaart TM-H i.c.m. CD16. Voor alle drie de schaduwniveau's heb ik genoeg aan 3 blokkaarten. Dit omdat ik de relaisschakeling toe ga passen waarmee ik 1 blokuitgang kan gebruiken voor meerdere sporen. Hiervoor ben ik een relaisprint aan het ontwikkelen die tevens geschikt is voor wisselpolarisatie en wisselstraatschakelingen.
Om het geheel te voeden heb ik 4 voedingen:
- 5/12 VDC voor de blokkaarten
- 7,5 VDC voor de OC32 en attributen
- 15 VDC Rijspanning voor het schaduwstation
- 15 VDC Rijspanning voor de helixen
De draden voor de rijspanning zijn uitgevoerd in 1,5 mm2 en de overige spanningen in 1 mm2. Elke voedingsspanning heeft zijn eigen kleur. Daarnaast is elke print dmv de GND op de print zelf verbonden met de aarde van het net en zijn ook alle GND van de voedingen aan elkaar verbonden via de aarde van het net.
Zodoende elimineer ik elke kans op magnetisch veld storingen.
Als laatste loopt er vanaf de RM-U een UTP cat 5e datakabel langs elke OC32 en TM-H voor de communicatie.
En dan mag het hele zwikkie aagesloten worden
Hier is de RM-U te zien (links) en rechts de OC32 welke de dag- nachtsimulatie moet gaan voorzien
De distributie van de voedingsspanningen. Door de bekabeling vanaf een punt in ster uit te voeren blijven de amperages over elke ader het laagst.
De zwarte blokjes zijn zekeringhouders. Elke VP is afgezekerd dmv glaszekeringen. Ondanks dat de voeding zich bij sluiting of overbelasting zelf uitschakeld is het ook fijn als je de spanningen separaat van elkaar kan afschakelen.
Op deze rommelplek komen straks de relaisprinten die nu worden ontworpen. Elk relais bestaat uit 4 relais met elk twee wisselcontacten en zal uitgebracht worden onder de naam HPP4. Maar daarover meer info zodra de eerste afgeleverd worden.
Komende woensdag gaan we hiermee verder, dan hoop ik de laatste 4 tm-h's aan te kunnen sluiten. Dan even testen en het linker wisseldeel opnieuw inregelen.
Word vervolgt
Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
-
- Berichten: 1932
- Lid geworden op: 03 dec 2010 19:36
- Locatie: swifterbant
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
je kan wel zien wat je vak is
strak werk zo met die buisjes
Gr Andy
strak werk zo met die buisjes
Gr Andy
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Martin,
Dat is altijd een nadeel, werken kost een boel vrije tijd.
Heb ik geen last van heb alleen maar vrije tijd en geen werk.
Dat is altijd een nadeel, werken kost een boel vrije tijd.
Heb ik geen last van heb alleen maar vrije tijd en geen werk.
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Martin, gefeliciteerd met je verjaardag!
Groeten, Roger
Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Martin gefeliciteerd jonge !!!
Groetjes marco
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4904
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Avond,
Het schiet al weer lekker op in "Le Garage", eindelijk gaan we verder waar we waren gebleven. Het gehele linker wisselstraat is opnieuw ingeregeld en hersteld:
Tevens aan de voorzijde een aansluiting voor ijk- en opstelspoor gemaakt met een extra aansluiting naar een toekomstig opstelstation voor losse locs.
En nu wacht de volgende patient: Wisselstraat nummer 2.... weer 28 servo's en microswitchen
We komen er wel
Groetjes
Het schiet al weer lekker op in "Le Garage", eindelijk gaan we verder waar we waren gebleven. Het gehele linker wisselstraat is opnieuw ingeregeld en hersteld:
Tevens aan de voorzijde een aansluiting voor ijk- en opstelspoor gemaakt met een extra aansluiting naar een toekomstig opstelstation voor losse locs.
En nu wacht de volgende patient: Wisselstraat nummer 2.... weer 28 servo's en microswitchen
We komen er wel
Groetjes
Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
-
- Moderator
- Berichten: 4630
- Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
- Locatie: Midden Brabant
- Contacteer:
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Dat met die microswitchen moeten we nog maar eens een keer samen bespreken hoe en wat. Heb dezelfde wissels liggen en die geven soms gedonder.
Ziet er verder weer imposant uit maatje! Keep up the good work! Hopelijk kun je snel rond rijden!
Ziet er verder weer imposant uit maatje! Keep up the good work! Hopelijk kun je snel rond rijden!
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
ben blij dat je weer van de straat bent, flevoland is much safer now.
van het weekend zien we rijdende treinen neem ik aan ?
van het weekend zien we rijdende treinen neem ik aan ?
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4904
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Flevoland? Waarom doe je zo? Is niet lief hoor
Groetjes
Groetjes
Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
-
- Berichten: 709
- Lid geworden op: 14 nov 2014 12:08
- Locatie: Noordelijk brabant
- Contacteer:
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Lekker bezig martin, dat jij nog tijd over hebt joh! En ik weet dat je adhd hebt maar jouw dagen zijn echt minimaal 36 uur hahahah succes met de servos en switches.
Groet marc,
Mijn Test Baan
Baanplan Spoorbaan Janbaas
Spoorbaan Janbaas
Roco Z21, Itrain, Arloco Bezetmelders, Rosoft Lnet s88sd16N, Rosoft MDD, Kato Unitrack rails.
Tijdperk alles wat mooi is!
https://facebook.com/ModelspoorbaanJanbaas/
Mijn Test Baan
Baanplan Spoorbaan Janbaas
Spoorbaan Janbaas
Roco Z21, Itrain, Arloco Bezetmelders, Rosoft Lnet s88sd16N, Rosoft MDD, Kato Unitrack rails.
Tijdperk alles wat mooi is!
https://facebook.com/ModelspoorbaanJanbaas/
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4904
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
En nog zijn mijn dagen te kort
Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
36 uur?
Martin lult met gemak in 1 dag 7 dagen vol, en dan legt die er ook nog ff een paar wisselstraten bij aan
Maar het ziet er wel weer strak uit Martin, petje af.
mvg
Freddy
Martin lult met gemak in 1 dag 7 dagen vol, en dan legt die er ook nog ff een paar wisselstraten bij aan
Maar het ziet er wel weer strak uit Martin, petje af.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4904
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Ga ik met de rest van de tijd doen dan?spoor65 schreef:36 uur?
Martin lult met gemak in 1 dag 7 dagen vol, en dan legt die er ook nog ff een paar wisselstraten bij aan
Tnxs kerelMaar het ziet er wel weer strak uit Martin, petje af.
mvg
Freddy
Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum