Domburg Train Support Nieuwsbrief maart 2016

Domburg Train Support
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Domburg Train Support Nieuwsbrief maart 2016

Bericht door martindomburg »

Nieuwsbrief maart 2016

Geachte abonnee,

Het is al weer bijna maart dit jaar, het cliché hangt weer in de pen, wat gaat de tijd weer snel. Waarom speciaal maart zult u zich afvragen, dat kan ik u snel en bondig antwoorden:

Domburg Train Support is Jarig!!

Op 13 maart 2015 heb ik DTS opgericht en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. We zijn inmiddels alweer een jaar verder en over de status van mijn bedrijf hoef ik jullie natuurlijk niets te vertellen. Wat ik wel ga doen zijn hele mooie acties gedurende deze maand op Dinamo, Sprog en decoders. Verderop in de nieuwsbrief vertel ik meer over de special acties. Een extra verandering: Per 4 april heb ik ouderschapsverlof op de maandagen en ben ik in de tijd dat mijn dochter op school zit beschikbaar voor support en service.

Afgelopen weekend hebben we mogen genieten van Rail 2016. Het werd een mooi evenement voor mij waarin ik heel veel mooie ombouwen heb mogen doen waarvan ik een aantal heel speciale locs heb mogen ombouwen. Ook veel bestaande en nieuwe klanten gesproken en geholpen. Dit keer heb ik een extra krat moeten regelen om het gebrachte werk mee naar huis te kunnen nemen. Net voor Rail hebben we de Line-up voor Station N Spoor op 28 en 29 mei in Dudok Arena te Hilversum bekend gemaakt. Inmiddels hebben zich ruim 27 eigenaren met hun modelspoorbanen ingeschreven en een hebben we een mooie variatie aan standhouders en demonstraties. In de tussentijd hebben we natuurlijk nog een drietal reguliere beurzen in Houten en een aantal workshops te gaan.

Naast de evenementen ben ik ook bezig met een nieuwe ontwikkeling samen met Vincent Bogers. Binnenkort zal ik de ASB-2 lanceren welke nu in afrondende fase zit van de ontwikkeling. Het betreft een Analoge Servo Besturing welke hobbyisten, die nog analoog rijden, het mogelijk maakt om simpel servo's te kunnen besturen op hun modelbaan door middel van schakelaars. Zonder software of computer. Binnenkort meer hierover.

Met vriendelijke groet

Martin Domburg

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Workshops 2016

Komende maand zijn er weer twee workshops:

Zaterdag 5 maart de workshop Digitaliseren voor Beginners

Hier laat ik u onder begeleiding zelf een locomotief reviseren en digitaliseren. U werkt met uw eigen gereedschap en materialen en gaat aan het eind van de dag naar huis met een zelf omgebouwde locomotief. Het doel van deze workshop is om in een huiselijk sfeer de drempel tot zelf digitaliseren weg te nemen. Wat de handen zelf maken is immers speciaal en onbetaalbaar.

Voor deze workshop zijn er op moment van schrijven nog 2 plaatsen vrij!

Kosten € 47,50 inclusief Kuehn N45 decoder en inclusief Lunch.

Woensdag 16 maart de avondworkshop Relaisschakelingen voor Dinamo

In deze workshop laat ik u zien hoe u heel eenvoudig met de OC32 en Relais blokken en wisselstraten kunt schakelen bij gebruik van Dinamo.

Deze workshop is van 20-22 uur en kost € 17,50



Meer informatie vindt u op de website

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Herhaalbericht:

Voor Dinamo kunt u bij mij terecht!


Waarom roep ik dit? Omdat onze hobby zich kenmerkt door gewoontes die vastroesten. Zo zal een Märklinrijder niet gauw overstappen op Fleischmann. Zo ook met de verkrijgbaarheid van Dinamo. Veel mensen weten nog niet dat Dinamo nu ook verkrijgbaar is bij DTS. Met dank aan officiële dealer MCC-ModelCarParts. Ik ben geen officiële dealer maar een wederverkoper met de volledige ondersteuning van VPEB. Hierdoor kan ik een unieke ervaring aanbieden.

Ik merk dat veel nieuwe gebruikers vaak overrompeld zijn door de mogelijkheden en zijn overladen met informatie. Als men besluit om na een kennismakingsgesprek over te gaan op de aanschaf van het systeem krijgen ze bij mij een stukje extra service waarmee ik me wil onderscheiden:

Bij aankoop van een startset Plug & Play krijgt u gratis deelname aan een van de workshops Dinamo Plug & Play, OC32 voor beginners, iTrain starters of Relaisschakelingen voor Dinamo.
Naast de gratis workshop krijgt u een Kick-Off. Bij aanschaf kom ik de set persoonlijk bij u thuis afleveren en krijgt u advies over hoe te monteren en aan te sluiten op maat.
Te allen tijde gratis support via email, telefoon of op afstand.
Waar ik voor wil staan is dat mijn klanten, en daarmee ook mijzelf, pas tevreden hoeven te zijn als hun baan met Dinamo ook functioneert. De klant presteert zo goed als het support die hij krijgt!!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jubileumaanbieding: Startset Dinamo Plug & Play voor inkoopprijs!!

Ingaand op het bovenstaande bericht, welke op Rail helaas werd bevestigd, wil ik direct de eerste aanbieding bekend maken met de tijdelijke prijsverlaging van de Startset Dinamo Plug & Play.



Deze startset bestaat uit:

- RM-C Dinamo controller

- TM44 Blokkaart

- OC32 accessoire decoder

- DS32 docking station

- Meanwell 15VDC voeding

- benodigde stekkers en bekabeling

- 100% getest Plug & Play



Normale prijs € 325,-

De gehele maand maart verkrijgbaar voor de speciale prijs van € 299,-

Bij aanschaf van de set krijgt u tevens:

- Kick-off begeleiding door het bij u thuis afleveren van de startset

- Gratis deelname aan één van de Dinamo of iTrain workshops

- Volledige support via email, telefoon, WhatsApp of teamviewer Gratis!



Indien u de startset wenst aan te schaffen neemt u dan contact met mij op door een email te richten aan info@domburgtrainsupport.nl of door de startset te bestellen in de webshop. Ik zal dan aan de hand van uw baanplan adviseren in eventueel extra benodigdheden.

De actie is geldig van 1 maart 2016 t/m 31 maart 2016

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er zijn nog meer Jubileumacties!!!

Naast de Startset Dinamo Plug & Play kunt u genieten van het volgende voordeel de komende maand:



Alle Kuehn N45 decoders van € 26,95 voor € 25,-
5% korting op alle ESU decoders
10% korting op de HPP4 printlijn
10% korting op de VSP printlijn
Hopelijk maakt de maand maart uw hobbymaand een stuk leuker op deze manier!

De actie is geldig van 1 maart 2016 t/m 31 maart 2016


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Station N Spoor

De Line-Up is bekend!!! Met maar liefst 27 banen, een boel standhouders en veel demonstraties verdeeld over naar verwachting 2000 m2 oppervlakte hebben we veel te bieden.

EN ALLES N-SPOOR!!!!!
Afbeelding


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Software updates

Met enige regelmaat verschijnen er nieuwe updates online. Hier een selectie van de gratis updates:

iTrain 3.3.2 http://www.berros.eu/nl/itrain/installation.php

Diverse bugfixes op het huidige iTrain 3.3.1



DecoderPro 3

Diverse verbeteringen en nieuwe decoders

http://jmri.sourceforge.net/download/in ... l#prod-rel

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tot zover de nieuwsbrief van maart,

Met vriendelijke groet

Martin Domburg

Domburg Train Support

http://www.domburgtrainsupport.nl


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Plaats reactie