Kuehn decoder stuk

Nieuwtjes, aankondigingen en aanbiedingen door N-Spoorstore-Freebit.nl
Gebruikersavatar

martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: Kuehn decoder stuk

Bericht door martindomburg »

robert schreef:@Martin

" dat als eis aan de dealer stelt en de koper er recht op heeft dat de dealer geen vervanging geeft."
citaat van jouw, I rest my case :mrgreen: (G teveel?)
B.t.w. Geluksvogel staat niet voor niets tussen aanhalingstekens :D

Ja verrek, je hebt gelijk.....

Typtyfus is a bitch


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum

robert
Berichten: 702
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:38

Re: Kuehn decoder stuk

Bericht door robert »

Mijn rug of wat anders :D :D (verrek ) en volgens mij heb je gewoon dikke vingers :lol:
Laatst gewijzigd door robert op 22 jan 2018 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.


Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."

robert
Berichten: 702
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:38

Re: Kuehn decoder stuk

Bericht door robert »

@mark,
wat is een ben normen baan? " Om mijn nieuwe baan te bekijken en ook om de minitrix br103 Lufthansa set en de tourisk set te zien om een Ben normen baan. Dan merk je gewoon het verschil met mijn vaste decoder dealer"
Martin is wat drukker denk ik? :D
Als je getrouwd bent mag je alleen kijken naar de blonde stoot :o


Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."

Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: Kuehn decoder stuk

Bericht door Marksintpancras »

Rob, jeetje man het zijn de Nem normen waar mijn buurt winkelier geen kaas van gegeten. De Fleischmann lok br103 lopen als zonnetje net als 2 arnolds loks die ik net bij mijn decoder dealer heb gekocht. Maar die Minitrix br103 met sound loopt gewoon voor geen meter, en bijna geen trekkracht. En dan komt die buurt winkelier met theorieën waar geen hout van klopt. Het zal aan liggen dat het een 6 asser is en dat soort flauwekul.

Maar ben niet getrouwd, wel een goede relatie. Maar jongens kom op nou. Je leeft maar 1 keer dus .... :D


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12

robert
Berichten: 702
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:38

Re: Kuehn decoder stuk

Bericht door robert »

@Mark,

duidelijk. (B&N naast elkaar :mrgreen: )Is de aarde ook nog plat bij Ernst? Flauwekul verhaal dus. Zal mijn 103 ook eens aan de tand voelen.


Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."

robert
Berichten: 702
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:38

Re: Kuehn decoder stuk

Bericht door robert »

@mark

http://www.maile.es/

Misschien dat hier de gouden tip staat, als je hem al niet kende


Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."

Onderwerp starter
erwin1z
Berichten: 142
Lid geworden op: 19 dec 2010 16:06

Re: Kuehn decoder stuk

Bericht door erwin1z »

Inmiddels een nieuwe decoder ontvangen van de winkel. En deze inmiddels in een Minitrix V16 ingebouwd.

Erwin


Gebruikersavatar

OBBinN
Berichten: 1824
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Kuehn decoder stuk

Bericht door OBBinN »

Gelukkig, hopelijk is deze wel goed!


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram
Plaats reactie