Lampjes/ledjes laten doven

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Sithlord76
Berichten: 128
Lid geworden op: 13 jul 2012 11:25
Locatie: Amersfoort

Lampjes/ledjes laten doven

Bericht door Sithlord76 »

Ik heb net een Arnold VT08.5 gekocht en zag dat de front verlichting van de stuurstand heel mooi bij de wisseling van de verlichting dat de lampjes doven en weer opgloieien. Bij de motorrijtuig is dit niet. Nu ben ik er al achter gekomen dat in de motorrijtuig een D&H decoder zit, welke precies dat dan weer niet. Maar hoe krijg ik dit voor elkaar? ik heb al wat geprobeerd met cv 52 en 53 maar daar regel ik alleen de lichtsterkte....

En is dit bij andere merken decoders ook makkelijk te regelen? Want ik vind het wel erg mooi om te zien.

Dit is de funktiedecoder Afbeelding


Gr. Niels.
________________________

Esu Ecos, Itrain, OC32, S88SD16-n

Sandopie
Berichten: 794
Lid geworden op: 13 okt 2016 12:21
Locatie: Purmerend

Re: Lampjes/ledjes laten doven

Bericht door Sandopie »

Volgens mij is dit effect bij D&H (functie)decoders niet mogelijk.


Met vriendelijke groet,

Rinus Vos


Volume draagt niets bij aan de kracht van het argument.


BiDiB Opendcc GBMBoost16T master, GBMBoost16T cliënt, OneControl, LightControl, GBM16TS, iTrain

robert
Berichten: 702
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:38

Re: Lampjes/ledjes laten doven

Bericht door robert »

Hoi,

"Min" puntje van d&h, geen poespas met de verlichting zoals bij esu. Esu heeft uitgebreide mogelijkheden v.w.b. de verlichting. Andere decoders weet ik zo niet.


Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Sithlord76
Berichten: 128
Lid geworden op: 13 jul 2012 11:25
Locatie: Amersfoort

Re: Lampjes/ledjes laten doven

Bericht door Sithlord76 »

Dat is jammer, wel apart dat ze dan 2 verschillende merken hebben gebruikt.Voorlopig laat ik het maar zo. Eerst nog wat andere projectjes afmaken.


Gr. Niels.
________________________

Esu Ecos, Itrain, OC32, S88SD16-n
Plaats reactie