AMW Oostenrijk

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
OBBinN
Berichten: 1824
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

AMW Oostenrijk

Bericht door OBBinN »

Hoi, voor wat locjes twijfel ik tussen zelf ombouwen naar digitaal of heel lui een nieuwe printplaat bestellen waar een NEM aansluiting op zit. Nu kan ik die printplaten uit Oostenrijk laten komen, maar dan zitten er een berg verzendkosten op waar de koe geen melk meer van geeft, dus ik zoek dichter bij huis! ;)

Op de website staan wel een paar duitse toko's, maar ook daar rekenen ze flinke verzendkosten. Iemand een idee of er ook een andere aanbieder is die dit soort printplaten maakt?

Het betreft een oud roco model van de Rh 1044 serie. Printplaten van de nieuwe serie past volgens mij niet! Mocht er iemand een idee hebben hoor ik dat graag! Ombouwen kan, maar daar zit best werk freeswerk bij :|


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram

FidOo
Berichten: 5649
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: AMW Oostenrijk

Bericht door FidOo »

Ik kan me niet voorstellen dat er freeswerk voor nodig is. Voor alle wisselprints van amw hübsch geldt dat ik alles kon ombouwen zonder zijn prints en zonder freeswerk.

Voor jouw lok: http://www.wiencirz.de/Umbau/Ro_1044.htm

Zonder freeswerk. Easy peasy.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Robert_N-Nm
Moderator
Berichten: 2083
Lid geworden op: 15 sep 2008 16:10
Locatie: Reading (UK)

Re: AMW Oostenrijk

Bericht door Robert_N-Nm »

Vraag eens aan H@ns, hij staat in Stuttgart dus als AMW of een van de andere winkels aanwezig is is dat mogelijk een goede oplossing.

MvG
Robert


Fan van Alpenbanen in N(m)
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
OBBinN
Berichten: 1824
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: AMW Oostenrijk

Bericht door OBBinN »

Ja, klopt 100%!! Onduidelijkheid van mij! Met zelf ombouwen is er freeswerk nodig, met die vervangplaten lijkt het er niet op (nog geen ervaring mee..)

Zal de link eens bekijken 8-)

* Hmm, ik moest toch echt een stuk uit de print halen anders paste de decoder niet. Toen destijds (ik denk jaar of 5 á 6 terug alweer) weet even niet welke ik er toen ingezet heb, mogelijk een Esu LoPi..

@ Robert,
Wanneer staat Hans daar? Zal het dan eens bij Hans neerleggen of hij eventueel wat kan betekenen..


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram

piksov
Berichten: 1418
Lid geworden op: 02 nov 2010 09:31
Locatie: Hilversum

Re: AMW Oostenrijk

Bericht door piksov »

Volgens mij is Arnold niet in Stuttgart, maar hij is wel in Keulen ...

zie https://amw.huebsch.at/ (rechter kolom)

15.-18. November Modellbahn Kolne hall 4.1 booth 1250

Ik ga zeker (zeer waarschijnlijk ....) naar Keulen,

ik wil eventueel wel iets voor je meebrengen, misschien slim om dan van te voren al te bestellen / regelen dat ie het meeneemt.

Rest maar even via PB.

groet,
Guus



Rick
Berichten: 1617
Lid geworden op: 01 sep 2008 13:19

Re: AMW Oostenrijk

Bericht door Rick »

Volgens de site van AMW zijn de verzendkosten tussen de 1,5 en 5 euro, is dat zoveel?


Plaats reactie