Buysbaan

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.

Driesel
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 sep 2010 19:00

Re: Buysbaan

Bericht door Driesel »

Inderdaad, wat een huis! Succes met het verdere verloop!


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: Buysbaan

Bericht door shoven »

leon1965 schreef: 04 jan 2024 22:14 Prachtig huis!! ik vermoed boven mijn budget. En voorlopig gebonden aan de regio Utrecht voor mijn werk dus jammer..Wel heel erg mooi
Ligt aan je budget. ;)
Maar mijn vorige huis heb ik verkocht aan iemand uit omgeving Utrecht die veel thuiswerkte. Als je maar eens per week naar Utrecht moet is het wel te doen.

Maar voordat mensen denken "wat is dat voor patser dat die zo'n huis heeft": we hebben 2x de mazzel gehad om een huis te verkopen met leuke winst, vooral omdat we er zelf heel veel aan geklust hebben. Dan stijgt de waarde leuk met een beperkte investering. Het is vooral tijd, maar zowel mijn vrouw als ik vinden klussen leuk. Zo hebben we hier zelf 1100 meter vloerverwarming ingefreesd en gelegd en zelf de keuken tot badkamer omgebouwd.


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

leon1965
Berichten: 222
Lid geworden op: 29 okt 2023 14:23
Locatie: Utrecht

Re: Buysbaan

Bericht door leon1965 »

Hoi Steven,
Het is iedereen gegund in een mooi huis te wonen, mag zelf niet klagen met een zéér ruime flat centrum Utrecht. Ik herken "de mazzel gehad om een huis te verkopen met leuke winst.". Hier ook, laatste verkoop was tussen koop en verkoop factor 2 in 12 jaar.

Maar nu zit je voorlopig zonder baan, maar neem aan al druk aan het plannen en brainstormen



FidOo
Berichten: 5658
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: Buysbaan

Bericht door FidOo »

Balen Steven dat de verkoop en dus ook de koop niet door gaat nu...

Ik verbaas me ook heel vaak over het feit dat mensen "kopen" zonder dat ze zekerweten dat de financiering op papier rond is.

Maar goed je laat wel een mooi paleisje achter zeg. Schitterend hoor.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3632
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: Buysbaan

Bericht door maarten »

@FidOo je kunt beter stellen dat mensen een bod uitbrengen zonder dat ze weten wat hun budget is. ;-)


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3898
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Buysbaan

Bericht door Jeroen »

maarten schreef: 12 jan 2024 13:33 @FidOo je kunt beter stellen dat mensen een bod uitbrengen zonder dat ze weten wat hun budget is. ;-)
Met zo’n instelling loop ik altijd bij ‘Lochem’ naar binnen, of een beurs. Of je dan eind van de maand nog geld hebt voor eten zien we dan wel weer.😎


Afbeelding
Gebruikersavatar

william
Berichten: 1204
Lid geworden op: 03 mar 2010 13:01

Re: Buysbaan

Bericht door william »

:mrgreen:

Groeten,
William


Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Plaats reactie