Kühn N025 Extra functies

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Kühn N025 Extra functies

Bericht door Rob Fongers »

Zoals ook al gezegd in heb ik de aanvullende info, datablad van Kühn gevonden.
kuehn_anleitung.jpg
kuehn_anleitung.jpg (47.71 KiB) 2666 keer bekeken
Het is niet het best leesbare maar de betere versie kan ik niet meer vinden. In het 2 gedeelte staat wat de mogelijkheden zijn.
kuehn-neu.jpg
kuehn-neu.jpg (29.73 KiB) 2665 keer bekeken
kuehn-gross2.gif
kuehn-gross2.gif (67.47 KiB) 2675 keer bekeken

Uiteraard geef ik geen garantie en is het info welke op het net circuleerd. Deze info komt van.

Grtz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek

Paul
Berichten: 62
Lid geworden op: 01 sep 2008 17:33
Locatie: Rockanje

Re: Kühn N025 Extra functies

Bericht door Paul »

Dus 2 functie uitgangen, welke normaalgesproken voor (front/sluit) verlichting worden gehanteerd.
Als je dus ook nog een rookgenerator wilt aansluiten zal je een van deze functie's (sluitverlichting) moeten gebruiken.
Waarschijnlijk is de N45 dan een betere keuze, qua afmetingen ongeveer gelijk en 4 functie uitgangen met een hogere belastbaarheid.

http://www.kuehn-digital.de/

groet Paul



gdw1963
Berichten: 193
Lid geworden op: 17 sep 2008 16:44

Re: Kühn N025 Extra functies

Bericht door gdw1963 »

PDF is rechtstreeks bij Kuehn op te halen http://kuehn.web-by-step.de/digital/pdf ... 1_de_c.pdf

Edit:

Het document waar ik naar verwijs bevat nog meer informatie zoals het aansluiten van een extra energie voorziening (energiespeicher).


Gerwin

Spoort NS tijdperk III
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Kühn N025 Extra functies

Bericht door Rob Fongers »

Ik wist dat ie ergens was maar in ieder geval bedankt scheelt me een hoop zoekwerk.

@Paul, tuurlijk, maar A die komt pas omstreeks april en B heb er al zoveel van dus vandaar.

Grtz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Plaats reactie