hoi
ik zal me ook even voorstellen,ik heet arthur,ben 41 jaar en woon op texel.
ik was wat aan het rondkijken op internet en toen kwam ik iets tegen wat me erg leuk leek om ook te gaan maken;een modelspoorbaan in een salontafel.
dus een tafel gemaakt met daarin een uitneembare bak, de tafel is ongeveer 70 bij 1,20 cm en de bak waar het allemaal in moet gaan gebeuren is 55 bij 110 cm en 11 cm diep.
ik wil er een n-spoor baan in maken in de vorm van een dubbel-geklapte 8 of zo iets,dus zonder wissels en zo.
het gaat er puur om dat er een treintje rondrijd met wat leuke scenery er om heen en wat huisjes met verlichting er in zodat het er s avonds ook leuk uit ziet.
maar ben eigenlijk op zoek naar een leuk baanplan ,iemand nog idee en hier?
ik zal proberen om er een topic van te gaan bijhouden,zodat jullie ook zien hoe t word.
alvast bedankt.
hoi allemaal
Re: hoi allemaal
Hoi Arthur,
Welkom op het forum. Ik heb leuke herinneringen op het Texelse. Op een regenachtige dag nog bij de Texelse modelspoorvereniging op bezoek geweest. Was ook erg leuk.
Verder een leuk idee van jouw salontafel. Ik heb wel verschillende ideeen gezien op internet. Op de website "Micro-Small layouts for model railroads" zijn leuke ideeen te vinden.
Ik ben benieuwd naar je vorderingen. Succes.
Ronald
Welkom op het forum. Ik heb leuke herinneringen op het Texelse. Op een regenachtige dag nog bij de Texelse modelspoorvereniging op bezoek geweest. Was ook erg leuk.
Verder een leuk idee van jouw salontafel. Ik heb wel verschillende ideeen gezien op internet. Op de website "Micro-Small layouts for model railroads" zijn leuke ideeen te vinden.
Ik ben benieuwd naar je vorderingen. Succes.
Ronald
-
Welkom op het N-forum Arthur .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Welkom!
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
-
Hoi Arthur,
Welkom op het forum.
Welkom op het forum.
Groetjes, Johan
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |