Cees is Cees...

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Cees
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2009 17:12

Cees is Cees...

Bericht door Cees »

Tja, klaar is Cees is duidelijk wat anders... Want Cees is nog maar net begonnen... Ik ben dus Cees, bijna 60 lentes jong en na 45 jaar dromen nu toch maar de stap gewaagd. Ik vond op een zolder wat vergane glorie (ca. 20 jaar oud en nooit onderhouden). Toch maar mee aan de slag gegaan. Inmiddels wat spullenboel bij gekocht en nu aan het expirimenteren en lezen.. veeeel lezen.
Waar ik nu tegenaan loop.... mijn treintjes ontsporen op de wissels (minitrix) en ik kan niet ontdekkend waardoor het komt. Kan iemand mij raad geven?
groetsels
Cees


Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: Cees is Cees...

Bericht door shoven »

Hallo Cees,

welkom op het forum. Stel je vragen, waarschijnlijk is er wel iemand met een (het?) antwoord.
Je kunt je vragen het best in het juiste deel van het forum stellen, bijv. je vraag over wissels past prima in "Vraagbaak".
Veel plezier met de hobby, enne... je bent niet de enige (her)beginner hier hoor!


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: Cees is Cees...

Bericht door Jos »

Hoi Cees, welkom op het forum :D
Kun je misschien een foto maken van de wissel? Daar kunnen we misschien wat aan zien. Anders zou iets meer info helpen. Waar op de wissel gebeurt dat? Altijd op dezelfde plaats? Bij alle loks of alleen een enkeling?

Groetjes,
Jos



ger deguelle
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 mar 2009 11:50

Re: Cees is Cees...

Bericht door ger deguelle »

Hoi cees welkom op het forum ;)


Plaats reactie