Ook ik ben nieuw hier op deze forum, dus zal ik me eigen even netjes voorstellen.
Ik ben Peter, 50 jaar en ik woon in Den Haag.
Lang geleden had ik een spoorbaan van het merk Marklin en daarbij een autobaan van Faller.
Helaas heb ik daar geen foto's meer van, maar ik bracht vele uurtjes door aan de modelbaan.
Ik ben er toen mee gestopt vanwegen andere belangstelling enz.
Nu ik weer verhuist ben naar Den Haag, en alleen woon in een ruime benedenwoning, kwam ik weer op het idee om een modelbaan te beginnen.
Ik kwam het N spoor tegen, en was meteen verliefd op die kleine spoortjes en treintjes.
En nog een voordeel, je kan meer sporen kwijt op een kleine ruimte.
ik heb toen maar meteen een digitaal starters pakket gekocht van Fleischmann.
Ik had nog een kamer vrij, en heb daar ondertussen een begin gemaakt met de nieuwe modelbaan.
ik heb eerst een houten plaat gemaakt van 240 x 360 cm, en 70 cm hoog.

Ondertussen ben ik ook begonnen om een baanplan te maken.
Het is nog niet klaar natuurlijk, maar als jullie mischien nog leuke ideeen hebben, of aanmerkingen, dan hoor ik dat graag.
Rechtsboven ben ik van plan om iets van een haven te maken.

Sinds kort ben ik ook lid geworden van de delftse modelbouw vereniging, een hele gezellige club waar ik veel ideeen kan opdoen en waar ze mij veel advies kunnen geven.
En natuurlijk gezellig met elkaar knutselen aan de modules van de modelbaan van de club.
Natuurlijk hou ik jullie verder op de hoogte hoe het verder gaat met mijn modelbaan.
Met vriendelijke groet,
peter bl.