Ik ben Ton Duits 56 jaar jong en wil gaan beginnen met spoor N. Zelf heb ik jaren lang met spoor HO gereden. Op gegeven moment moest dat wijken uit mijn leven. Ben toen na een aantal jaar hobby loos geweest. Toen ben ik in de RC trucks 1/14 en tanks 1/16 gestapt maar maar dat beviel niet. Nu wil ik weer gaan treinen maar door gebrek aan ruimte word dat schaal N. Ik hen de beschikking over L-vormige baan van 2 x 6mtr en dat ca 55cm BRD.
Dat is dus niet zoveel voor HO. Nu wil ik ook digitaal gaan en dus kom ik gezellig op dit forum struinen.
Groetjes,
Ton...
--------------------------------------------- 1 x Ecos 50200 centrale. 5 x Digirails DR4018 schakel decoder. 6 x Fleischmann lok DCC. 2 x Lenz LK200.
Diesel, BR200 DB, BR100 DB + DR, BR60 DB + DR en BR23 van de DB.
Groetjes,
Ton...
--------------------------------------------- 1 x Ecos 50200 centrale. 5 x Digirails DR4018 schakel decoder. 6 x Fleischmann lok DCC. 2 x Lenz LK200.
Diesel, BR200 DB, BR100 DB + DR, BR60 DB + DR en BR23 van de DB.
Van harte welkom, als je nog geen keuze hebt gemaakt denk eens aan modulair bouwen (i.v.m. je plaatsgebrek). Ik zelf heb onlangs de keuze voor N gemaakt en modulaire aanpak. Ik gebruik unitrack en flexrail van Kato(!). Succes