Plan V in N

Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3600
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: Plan V in N

Bericht door maarten »

@Maurits: zie hier


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

Jettuh
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 742
Lid geworden op: 04 aug 2009 19:42
Locatie: Eindhoven

Re: Plan V in N

Bericht door Jettuh »

Heb hier een model uit 2009 in het FUD materiaal wat er gewoon nog even prachtig uitziet.

Weet niet waar Heijcon aan die info komt :)
We hebben het keer (op werk) aan 3D systems gevraagd toen we deze vraag kregen en ook zij geven aan dat het materiaal niet desintegreert

Ben het persoonlijk met Maurits71 eens!
Overigens is het materiaal zelf nog niet eens zo heel oud dus echt langdurige tests van 5+ jaar zijn er niet.


https://www.shapeways.com/shops/spoorobjecten
3D geprinte modellen van o.a. de V-IRM, Plan V/T en SGMm

Onderwerp starter
frits
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 184
Lid geworden op: 07 aug 2009 16:55

Re: Plan V in N

Bericht door frits »

Zal ik er ook nog een schepje bovenop doen.

Ik heb meerdere kapjes in het fud materiaal en sommige die niet geschilderd zijn beginnen toch een beetje raar te worden.
Net een soort poeder.
Verder doe ik er niets mee maar laat het zijn gang gaan en wacht rustig af wat er mee gaat gebeuren.

Groeten Frits


Gebruikersavatar

Overdijk
Berichten: 1423
Lid geworden op: 23 sep 2010 16:30
Locatie: Cadier & Keer

Re: Plan V in N

Bericht door Overdijk »

frits schreef:Zal ik er ook nog een schepje bovenop doen.

Ik heb meerdere kapjes in het fud materiaal en sommige die niet geschilderd zijn beginnen toch een beetje raar te worden.
Net een soort poeder.
Verder doe ik er niets mee maar laat het zijn gang gaan en wacht rustig af wat er mee gaat gebeuren.

Groeten Frits
Dus dat houd in dat je niet te lang moet wachten voordat je het materiaal gaat bewerken en dat het minimaal in een goede grondverf moet.


Groetjes Ron

N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55

Chris83
Berichten: 1002
Lid geworden op: 31 mar 2009 13:29
Locatie: Maastricht

Re: Plan V in N

Bericht door Chris83 »

hmm dat valt wel mee hoor. ze zijn nog precies hetzelfde als toen ze met de post aankwamen, zo 10 jaar later.


Groeten Chris
Plaats reactie