de GEINBAAN concept TWEE

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

Hallo allemaal,

ondanks de belofte om vandaag met de elektra bezig te zullen zijn is daar niets van gekomen.

in plaats daarvan heb mij bezig gehouden met het ordenen van mijn administratie want ook dat hoort bij het in goede banen blijven leiden om naslag mogelijkheden te houden voor het geval je ooit wat moet terug zoeken.

toen ik zo een paar uur bezig was geweest vond ik het wel welletjes en zag op de baan het bouwdoosje staan die ik op laatste foto ter illustratie daar had neergezet.

het doosje gepakt en geopend en bleek er geen bouwbeschrijving in te zitten.

ach denk je dan zo moeilijk kan dat niet zijn dus schaartje, vijltje en plasticlijm erbij en gewoon doen.

tussendoor bakkie doen en weer terug op de kamer en inmiddels alles lekker droog kom ik er achter dat ik alle ramen en deuren van het ( hoofd ) gebouw aan de buitenzijde heb geplakt en niet zoals het hoort aan de binnenkant.

lijm blijkt goede lijm te zijn want is met geen mogelijkheid meer los te krijgen.

ach dan maar het spul binnenstebuiten aan elkaar gezet en de bijgebouwtjes wel op de juiste manier en dan hieronder het eerste resultaat.

Afbeelding


nu staat dat straks gelukkig wat achteraf dus zal niet zo opvallen dat het gebouw verkeerd in elkaar gezet is maar ja het zal noooooit de kwaliteit zijn die bijvoorbeeld een Kees Gorter als gebouw neerzet.
hoeft ook niet ik denk maar zo het is maar decoratie en volgende keer beter.

zitten ook nog allemaal gekleurde stickers in de verpakking welke aan de buitenzijde zou moeten worden geplakt em het gebouw een wat kleuriger uitstraling te geven maar denk dat ik hem zo maar laat. hooguit in een later stadium wat verweren denk ik.

ik hoor jullie commentaar wel.

wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door janiegein op 22 mei 2018 12:30, 2 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2020
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Bjor »

Jan,

Ik koop op beurzen wel eens 2e hands huisjes, die soms vuil, of slecht gebouwd zijn. Thuis leg ik ze een nachtje in een sopje van afwasmiddel of de ontvetter "Dasty" van de Wibra (€ 1,- per fles). De volgende dag zijn dan de meeste onderdelen los, of tenminste makkelijk uit elkaar te halen. (Dasty lost ook prima acryl verf op; handig als ik het gebouwtje opnieuw wil schilderen.) Ik weet niet of het bij alle lijmsoorten helpt en als je het doet is het voor eigen risico, maar ik wilde je mijn ervaring niet onthouden. Overigens is het station zo, met een soort halve loggia (inwendig balkon) ook wel bijzonder. Dat zie je niet vaak ;) ;)

En de bouwbeschrijvingen van bouwpakketten kun je vaak op Internet vinden. Soms op de site van de fabrikant bij het betreffende artikel, of door met Google te zoeken op: (modelnummer) +Bauanleitung.


Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

Hoi Ben,

ik maak er niet zo,n punt van hoor.

ik wilde jullie meer laten zien dat ook ik gewoon lekkere domme blunders kan maken alleen maar door niet goed op te letten.

op het materiaal van het huisje staat notabene ( hoewel minuscuul klein ) netjes aangegeven dat zijde 1 aan 2, 3 aan 4 enz moet worden geplakt.

maar ja als je bedenkt dat voor zover ik kan terugdenken dit het tweede huisje is wat ik ooit in elkaar gezet heb lijkt het me niet zo,n erge blunder.

maar weet nu wel waar ik in vervolg goed op moet letten :mrgreen:

heb nog wel een paar doosjes liggen die ook nog geplakt mogen worden dus volgende keer beter.

wordt vervolgd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2020
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Bjor »

Hoi Jan,

Groot gelijk. En bovendien: je laminaat ligt tenminste met de goede kant boven :D

Veel plezier met de volgende stappen!

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

kees gorter
Berichten: 1233
Lid geworden op: 11 feb 2011 11:27

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door kees gorter »

Wie geen fouten maakt, maakt eigenlijk nooit iets!
Ook bij mij gaat het wel eens fout.
Alleen laat ik dat nooit zien, stom he'
Van je fouten kan je leren.
Gewoon doorgaan zou ik zeggen.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

de achtergrond liggende gedachte bij het plaatsen was ook bedoeld om te laten zien dat wij hobbyisten ( vaklieden ) niet altijd hoeven te laten zien de schitterende zaken die we gemaakt hebben.

ik vind het de normaalste zaak van de wereld dat je ook je fouten mag laten zien daar hoeft niemand zich voor te schamen want als dat wat er fout is gegaan ook nog eens duidelijk omschreven staat is dat voor een ieder eigenlijk een lesje van let op zo moet het niet.

maar goed Ben;

dat syteem wat je voorstelde om het geheel een nachtje te laten weken in bijvoorbeeld een sopje met Dasty of iets dergelijks zal bij mijn huisje niet opgaan omdat dit huisje is geplakt met Revell lijm. en die doet de plastic delen aanéén smelten.
om dat weer los te krijgen is het alleen een kwestie van afbreken en dat is dan weer zonde.

ook de bijgeleverde stickervellen met de opdruk van stenengevel en het bovendeel in de balken betimmering gaan niet meer werken omdat die nu dus in een spiegelbeeld afdruk zou moeten zijn.

wordt dus gewoon kwasten om het een beetje op te leuken.

en ja Meneer Gorter het kan bijna niet anders dan dat jij met jouw fantastische objecten ook de fout ingaat door verkeerde maten van een foto over te nemen bijvoorbeeld een daardoor een iets anders gebouw uit je vingers komt dan op het desbetreffende plaatje stond.
Maar zoals je zelf al zegt dat meld je niet aan ons ( of dat dom is laat ik in het midden ) en laat alleen zien wat wel goed geslaagd is. en uiteraard daarvoor alleen maar lof verdiend.

ik ga in ieder geval gewoon door met vallen en weer opstaan.

wordt vervolgd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

kees gorter
Berichten: 1233
Lid geworden op: 11 feb 2011 11:27

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door kees gorter »

Zeg maar Kees i.p.v. Meneer ! ;)


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

Heer Kees.

Ik heb je laatst ontmoet en eerlijk is eerlijk jouw maat dwingt respect af :D vandaar Meneer. ;)


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Wablo
Berichten: 875
Lid geworden op: 01 jan 2014 21:01
Locatie: rijnmond

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Wablo »

Jan,
bedoel je Kees zijn schoenmaat :oops: , toch een gewoon maatje :mrgreen: maar hij laat ons wel prachtige dingen zien.
gr.
Bert


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

nee bert bedoel meer zijn lengte waar hij natuurlijk ook niets aan kan doen maar toen ik hem zag en sprak moest ik behoorlijk omhoogkijken en dat maakte indruk op mij.

das vanwege zijn lengte en exelente bouwwerken verdient hij respect en vandaar Meneer.

en Kees dat is positief bedoeld. :D

wil alleen maar duidelijk maken dat ik een diepe buiging maak voor jou kunnen.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

of het door het dipje in het weer heeft gezeten of door luchtdrukverschillen ik heb geen idee.

zeker is dat ik wederom niet goed in mijn vel zit en mijn reuma weer behoorlijk opspeeld.

ook mijn hielspoor is weer actief met andere woorden het gaat lichamelijk niet zoals ik zou willen.

betekend dat de wil om wat aan de baan te doen er wel is maar echt zin nou nee.

voor jullie houd dat in dat er niets nieuws te vermelden valt en alles op een zeer laag pitje staat.

wachtend op een betere dag en lichamelijke conditie moeten jullie ook wat geduld betrachten.

dus voor nu helaas maar jammer. :cry:

wordt vervolgd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Marksintpancras
Berichten: 1549
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Marksintpancras »

Jan,

Beterschap!!!!


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12

Zolderspoor
Berichten: 810
Lid geworden op: 20 mar 2011 23:05
Locatie: Zwolle

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Zolderspoor »

Hoi Jan.

Sterkte met de gezondheid. En maak je geen zorgen: wij wachten gewoon rustig af. Vooral de pensionado's onder ons :lol: , die hebben immers alle tijd van de wereld.



Adriaan
Berichten: 617
Lid geworden op: 09 feb 2013 19:21
Locatie: Voorburg

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Adriaan »

Ach Jan, morgen ben je weer beter!
Dat beloof ik je want tenslotte moet je roeien met de riemen die je belooft zijn!!!!


Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2020
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Bjor »

Jan,

Beterschap! De boog kan niet altijd gespannen zijn, dus; even rustig aan. Ik ben het eens met Rob; tijd zat :) ;) :) ;) .

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

dank voor jullie ondersteunende woorden.

maar ja het is natuurlijk wel zo dat ik volgende week 70 jaar hoop mogen te worden en daarmee toch een bepaalde leeftijdsgrens overschrijd die een groter risico met zich meebrengt.

zoals jullie wel of niet weten is mijn echtgenote werkzaam in de uitvaart bisnis en haar clienten toch merendeels in deze leeftijdscategorie vallen.

natuurlijk wil ik daar niet bij stilstaan en nog een hele poos met elkaar zijn en onze hobby nog heel lang blijven uitoefenen maar ja ouderdom komt toch of we het willen of niet met de nodige gebreken.
bij de één wat frequenter dan bij de ander.

nu mag ik natuurlijk niet mopperen want met mijn gebreken valt redelijk goed mee te leven moet er wel rekening mee houden dat het soms wat minder gaat en dat als normaal ondervinden.
zo weet ik dat ik nog maar 45 % longinhoud heb en dus geen marathon meer kan lopen.
als ik de trap op moet dan gaat dat prima als ik maar de tijd neem om boven te komen.
zo weet ik dat ik met de reuma regelmatig problemen kan krijgen met het bewegingsmechanisme die vaak door weersinvloeden stramheid met de bijbehorende pijnen veroorzaakt.
mijn hielspoor is in principe een probleem van tijdelijke aard maar door mijn leeftijd en de reuma achtige verschijnselen een wat langer durend proces naar genezing.

maar alles bij elkaar genomen mag ik niet mopperen want het kan nog vele malen erger wat niet wegneemt dat ik het niet eens ben met de stelling van de heren hier boven dat we tijd zat hebben. op onze leeftijd is elke dag er één extra gegeven waar we van mogen genieten. hoeveel van die dagen ons gegeven zijn is niet te voorspellen want dat ligt voor ieder van ons anders in het verschiet.

zeker is dat ik jullie tot mijn laatste dag zal blijven vervelen met mijn gestuntel op de GEINBAAN :lol:

ga vandaag weer proberen wat productief te zijn :mrgreen:

wordt vervolgd


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Adriaan
Berichten: 617
Lid geworden op: 09 feb 2013 19:21
Locatie: Voorburg

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Adriaan »

Zo is het Jan, doorgaan.
Gewoon doorgaan!
Inderdaad elke dag is er één.
Ik kan het weten want ik ben bijna even oud als jij en in goede gezondheid.
Dus klungelen we gewoon door tot de laatste snik.
Die laatste snik zal het geluid van een stomer zijn, vrees ik.

Jan, bouw ze met plezier en schrijf heerlijk door.
We genieten van je.

Een mooie dag toegewenst.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

sorry mannen maar het gaat niet zoals ik had verwacht.

ben op station Nieuwestad bezig met de electriek onder de tafel.

nou dat wil dus echt niet. kan niet op of neer.

heb vanmorgen zegge en schrijve twee draden kunnen aansluiten en dan houd het op.

kramp aan alle kanten dus rust in de tent en uit de zon in de tuin.

morgen nieuwe kansen.

wordt vervolgd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Henk van de Weerdt
Berichten: 693
Lid geworden op: 20 nov 2014 17:45
Locatie: Bennekom

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Henk van de Weerdt »

Hallo Jan,

Sterkte! Hier aan de moezel is al warm, laat staan bij jou op zolder.


Met vriendelijke groet,
Henk van de Weerdt
http://www.vdweerdt.nl
http://www.vandeweerdt.eu
Onze baan: Hengeran
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

ben vandaag maar met wat simpelers begonnen en heb eerst maar weer de kopse kant bij station Nieuwestad maar weer van zijn bescherming voorzien.

Afbeelding

toen ik station Nieuwestad met alles wat er onderlag af ging breken heb ik alle bedrading los gesoldeerd of afgeknipt en naast bedieningspaneel tijdelijk neergehangen.

grote fout die ik hierbij heb gemaakt is dat ik verzuimd heb om de bedrading te labelen naar waar wat heeft gezeten.

nu mag ik uit onderstaande wirwar proberen dit weer op de plaatsen aan te sluiten waar wat heeft gezeten.

de warboel ziet er dan zo uit;

Afbeelding


jawel heb vandaag toch een viertal oude verbindingen weten te herstellen door simpelweg de draden door te bellen vanaf de schakelunit vooraan bij schaduwstation de A; naar de andere kant de B; zoekend het belletje te horen. en daarmee de juiste draad naar de juiste plek.

betekend dat ik de vier zijden van het station het stop en go verhaal weer van stroom heb voorzien.

duidelijk is te zien dat de dradenknoop al aardig is uitgedund;

Afbeelding


morgen mag ik weer op pad met mijn zwager want dan is het voor mijn zwager controle dag in het ziekenhuis plus dat ik zijn wekelijkse boodschappen mag doen en dat slokt een groot deel van de dag op en dus zal er wel weer weinig aan de baan gedaan worden maar moet dan dus nu alleen nog de vier wissels weer automatisch geschakeld aansluiten.

betekend toch wel nog vier reedcontacten inbouwen met hun hun contact naar magneetrelais die op hun beurt weer de wisselstand bepalen. bij elkaar wel weer een twaalftal draden nog uitzoeken.

langzaam kom ik er wel weer uit dus hoop van het weekend weer te kunnen rijden zodat als de visite voor mijn verjaardag zo nodig rijdende treinen zouden willen zien ik dat ook daadwerkelijk kan en niet alleen maar een grote bouwplaats waar je over van alles en nog wat je nek breekt :mrgreen: .

dus voor de goede orde moet ik ook nog een beetje gaan ruimen ;)

wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door janiegein op 22 mei 2018 12:37, 2 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

vier reeds weer aangesloten in het station Nieuwestad zodat deze op hun beurt de vier wissels synchroon kunnen gaan schakelen.
met synchroon bedoel ik als trein op spoor 1 binnenkomt dat zowel de inkomende als de uitgaande wissel van spoor 1 naar spoor 2 omschakelen en van spoor 2 weer terug naar spoor 1.

hetzelfde geld dan voor spoor 3 en 4.

het zit wel eens tegen maar vandaag lijkt het er op dat het voor de verandering eens mee zit.

wordt vervolgd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

een hele goede morgen allemaal,

schrijf ik gisteren dat het voor de verandering meezit en ik dus lekker verder kan stoeien met de elektriek staat er visite voor de deur die de rest van de dag bleef hangen en er dus van sleutelen aan de baan niets meer terecht kwam.

vandaag een hernieuwde poging om de wissels aan de gang te krijgen.

wordt vervolgd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

grom grom grom,

zit er ergens kortsluiting want ze doen het :evil: geen van vieren.

vanavond wordt het niets en morgen zeker niet meer dus dinsdag verder.

wordt vervolgd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Zolderspoor
Berichten: 810
Lid geworden op: 20 mar 2011 23:05
Locatie: Zwolle

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Zolderspoor »

Hoi Jan.

Tja, het leven zit vol teleurstellingen en desillusies. Toch gewoon door blijven gaan: de aanhouder wint!

Doe je vanavond voorzichtig met het vuurwerk ter gelegenheid van je jaarwisseling?


Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door BenQ »

Jan,
Gefeliciteerd met je 70e verjaardag.


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen
Plaats reactie