Echthoven
Re: Echthoven
Zie dat je lekker opschiet, nog even over dat doorschieten, ik heb een productje ooit gekocht dat heet Bullfrog snot, geen geintje, als je dat voorzichtig op de wielen van je loc smeer, ( ik laat de wielen langzaam draaien en met een coctail prikkertje laat je er zo een laagje opdraaien ) dan creeer je een heel dun extra laagje en dan zal je zien dat je 2400 niet weer doorslipt. Ik heb hier al die Engelse locs aangepast op die manier.
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
Hallo,
Even wat tussendoor, omdat ik af en toe toch wel wat afwisseling wil op de baan en niet al mijn treinen kwijt kan op de baan heb ik dit bedacht.
Mede door dit filmpje https://youtu.be/WEVH0RAgWVY?si=w6FliBQXxcGfHeeK
Zo kun je de hele trein uit de baan halen en hoef je de wagens niet 1 voor 1 eraf te halen!
Vooral handig als je veel bloktreinen hebt zoals ik
Dus heb ik hout gehaald en dit gemaakt.

Groet,
Raymond
Even wat tussendoor, omdat ik af en toe toch wel wat afwisseling wil op de baan en niet al mijn treinen kwijt kan op de baan heb ik dit bedacht.
Mede door dit filmpje https://youtu.be/WEVH0RAgWVY?si=w6FliBQXxcGfHeeK
Zo kun je de hele trein uit de baan halen en hoef je de wagens niet 1 voor 1 eraf te halen!
Vooral handig als je veel bloktreinen hebt zoals ik

Dus heb ik hout gehaald en dit gemaakt.

Groet,
Raymond
Mooi gedaan. Handig.
Hoe zorg je ervoor dat de rails altijd goed uitlijnt?
Gaat het altijd goed?
Hoe zorg je ervoor dat de rails altijd goed uitlijnt?
Gaat het altijd goed?
Dat is een leuk idee Raymond. Ik ben zelf vooral bezig met meer opstelruimte plannen voor het tweede deel van mijn zolder.
Ook al rij je Nederlands, die lange treinen spreken mij uiteraard aan!
Ook al rij je Nederlands, die lange treinen spreken mij uiteraard aan!
Dank heren!
De bietenwagens moet ik met de hand erop duwen want anders drukt de loc de wagens eruit..
Maar wat ik eigenlijk het belangrijkste vind is dat mijn wagens niet meer beschadigden op deze manier!
Groet,
Raymond
Ja het past aardig goed allemaal, sommige latten hebben toch ietsje verschil maar dat is dan even op het oog goed ervoor zetten en dan gaat het goed!
De bietenwagens moet ik met de hand erop duwen want anders drukt de loc de wagens eruit..
Maar wat ik eigenlijk het belangrijkste vind is dat mijn wagens niet meer beschadigden op deze manier!
Groet,
Raymond
Geen idee, even googlen, ik krijg alleen Engelse aanbieders te zien, omdat ik niet in NL ben
Hills and Meadows on social media
Dat is heel mooi opgelost Raymond ,is zeker handig zo kun je veel wegzetten 

Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.