Een vervolg duurde even om de simpele reden dat ik me er niet toe kon zetten wat te posten.
Hier onder een foto verslag van het materieel dat ik tot nu toe onder handen heb gehad.
2 locs, gebaseerd op de oude NMBS reeks 28.
2 postmotorwagens waarbij 1 in sloop toestand, deze staat inmiddels op een diorama dat ik aan het opknappen ben.
Ik heb een hele lading rijtuigen in de oude en huidige WAE huisstijl geschilderd.
De 3 slooprijtuigen in deze rij stonden op een diorama en zijn daar nu samen met de blauwe die ik van de zomer in Berlin heb gekocht op terug gekeerd. Deze hele rij rijtuigen op de blauwe na waren groen/bruin, de huisstijl vaan de Delbrücker Eisenbahn die sinds de grote veranderingen rond Delbrück niet meer in mijn wereld bestaat of bestaan heeft en dus moest er iets anders met dat materieel.
Dit spul had ik ook nog en leent zich ook mooi als historisch WAE materieel zodat ik ook treinsamenstellingen uit het verleden van de WAE kan maken.
Deze 5 locs zijn nu ook in WAE uitvoering en 3 zijn er terug gegaan naar het diorama waar ze vanaf kwamen.
Er volgen nu nog 7 rijtuigen waarvan ik er 6 zaterdag heb gekocht. Daarna volgt er nog iets aan dieselmaterieel en natuurlijk de 4,5 VT911's die ik al tijden in aanbouw heb.
Groetjes Michiel