Inmiddels heb ik 2 schakelaars geïnstalleerd om de baan van het test spoor te scheiden om alles stroomloos te maken zonder dat ik overal de stekkers er moet uithalen als ik effe naar beneden moet.
Had voor de SNCF rijtuigen van Arnold die korte koppelingen had "normale" koppelingen besteld...blijkt dat het dezelfde lengte

is nu maar kijken hoe ik het ga oplossen vind het erg vervelend dat ze steeds loskoppelen en niet lekker meelopen had al gelezen dat meerdere mensen hier last van hadden.
Zelf de Arnold set met de Orientexpress heeft hier last van
De achterwand geplaatst en ook de zijwanden , voorzijde gebeurd pas als alles ik aan de achterzijde van dit deel klaar ben ,een kleine proef opstelling gemaakt om een paar dagen aan te kijken of het naar mijn zin is, de achterwand wordt voorzien van een achtergrond daar wacht ik eerst op totdat ik verder ga.
Links word het weer bos enz met het boswachtershuisje en rechts industrie ,in het midden een nog nieuw te bouwen station en de brandweer kazerne er achter.
Het is alleen jammer dat ondanks het goed opbergen wat dingen sneuvelen alsof de lijm helemaal uitdroogt en alles uit elkaar valt maar ja het stond ook al een paar jaar in de opberg doos.

Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.