opening Nieuwe winkel H@Ns

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

opening Nieuwe winkel H@Ns

Bericht door janiegein »

Beste Hans via de N-Spoor Store nieuwsbrief mocht ik van jou een uitnodiging ontvangen voor het bijwonen /bezoek aan jou/jullie nieuwe winkel welke a.s. zaterdag geopend wordt.

door prive omstandigheden is het voor mij onmogelijk aldaar aanwezig te zijn om te kunnen genieten van jouw/jullie nieuwe snoepwinkel.

toch wil ik jou/jullie op voorhand feliciteren met deze nieuwe stap en jou/jullie onwijs veel succes toewensen en ga er vanuit dat dit wederom een succesformule zal zijn.

nogmaals van Harte gefeliciteerd en je hebt mijn belofte dat dan wanneer ik weer kan ik jou/jullie zeker zal komen bezoeken.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

rc.amsterdam
Berichten: 209
Lid geworden op: 26 jul 2015 13:55

Re: opening Nieuwe winkel H@Ns

Bericht door rc.amsterdam »

Hans, ik zal wegens verblijf in het buitenland niet in staat zijn te komen. Maar nogmaals felicitaties met de ontwikkelingen rondom de winkel. Grotere winkel en meer spoor - HO - dat is toch uitbreiding? Succes.


vr gr
Rob

Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.

Marksintpancras
Berichten: 1549
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: opening Nieuwe winkel H@Ns

Bericht door Marksintpancras »

:lol: als je HO gaar verkopen dan heb je ook grotere ruimte nodig, het allemaal veel grover ;)
Gefeliciteerd, met deze stap.
Hopelijk kan er door deze keuze ook voordelen voor N materiaal ontstaan, zodat er modellen zowel als N als HO verkocht kunnen worden, zoals de sprinter van de NS


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12

Bart51
Berichten: 368
Lid geworden op: 04 mei 2013 15:35
Locatie: Ter Aar

Re: opening Nieuwe winkel H@Ns

Bericht door Bart51 »

Beste Hans en familie,
Ook vanuit het Groene Hart wensen ik jullie veel succes in jullie winkel.
Wanneer ik in de buurt ben dan kom ik beslist eens kijken en/of kopen, dat weet je toch mooi maar nooit.

Groet Bart


Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: opening Nieuwe winkel H@Ns

Bericht door shoven »

Gefeliciteerd met je nieuwe winkel H@ns.
Helaas zit je wat ver weg voor mij, maar als ik eens in de buurt ben kom ik zeker langs.


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Plaats reactie