Zevenspoor

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Ton Duits
Berichten: 249
Lid geworden op: 15 sep 2013 14:33
Locatie: Beverwijk

Zevenspoor

Bericht door Ton Duits »

Wie heeft er ervaring met webshop Zevenspoor ?


Met vriendelijke groet,
Ton Duits...

Fleischmann Z21 zwarte uitvoering, iTrain Plus software 5.1.6, Z21 Pro Link 10838, 6x Roco 10836, 4x 10837, 5x 10819
Fleischmann Profie rails in spoor N. MP1 wisselaandrijving…

piksov
Berichten: 1422
Lid geworden op: 02 nov 2010 09:31
Locatie: Hilversum

Re: Zevenspoor

Bericht door piksov »

Hoi,

Ik wilde een tijdje geleden een br011 van fleischmann kopen, die stond in de webshop van zevenspoor.

Voor een dagje Rotterdam kwam ik langs Zevenhuizen, ik dacht ik ga even langs om het ding in het wild te bekijken.

Winkel was geopend … maar na een tijdje zoeken in de winkel kon ik de lok niet vinden.

Navraag bleek dat de lok niet op voorraad was, maar dat ie wel besteld kon worden…

Zo kan ik het ook ……….

Is op zich niet erg dat er iets niet op voorraad is, maar laat dat duidelijk zien ..

Uiteindelijk met een br42 op oliestook thuis gekomen die dag … (niet van zevenspoor ….)

Guus



Onderwerp starter
Ton Duits
Berichten: 249
Lid geworden op: 15 sep 2013 14:33
Locatie: Beverwijk

Re: Zevenspoor

Bericht door Ton Duits »

Guus,

Ik zag een wagon op hun site staan, het ik besteld maar krijg totaal geen reactie!

Van een vriend kreeg ik al te horen dat het niet helemaal zuiver is daar!

Bedankt voor je reactie…


Met vriendelijke groet,
Ton Duits...

Fleischmann Z21 zwarte uitvoering, iTrain Plus software 5.1.6, Z21 Pro Link 10838, 6x Roco 10836, 4x 10837, 5x 10819
Fleischmann Profie rails in spoor N. MP1 wisselaandrijving…

kanarie
Berichten: 276
Lid geworden op: 29 apr 2016 17:08

Re: Zevenspoor

Bericht door kanarie »

wat oudere ervaring maar idem dito
kees



piksov
Berichten: 1422
Lid geworden op: 02 nov 2010 09:31
Locatie: Hilversum

Re: Zevenspoor

Bericht door piksov »

Ik zou eens bellen met Zevenspoor, misschien hoor je dan wat er met je bestelling aan de hand is?

Guus



piksov
Berichten: 1422
Lid geworden op: 02 nov 2010 09:31
Locatie: Hilversum

Re: Zevenspoor

Bericht door piksov »

Ik zie net op hun website:

De artikelen die wij op onze website aanbieden zijn NIET allemaal op voorraad in onze winkel. We kunnen de artikelen voor u bestellen bij onze Merken en de levertijd is 1 tot 2 weken. Als het een nieuw te produceren artikel is dan is onze levertijd afhankelijk van het moment van eerste uitlevering van het artikel door de desbetreffende fabrikant.

Dus het staat er wel .... (niet alles op voorraad wat in de webshop staat) , algemeen op de website, maar niet expliciet bij de verschillende artikelen.

Ik was er toen echter niet blij mee ...

Guus



Onderwerp starter
Ton Duits
Berichten: 249
Lid geworden op: 15 sep 2013 14:33
Locatie: Beverwijk

Re: Zevenspoor

Bericht door Ton Duits »

Guus,

Het gaat om rijtuig 863920 DB blauw, is ook niet meer leverbaar bij Fleischmann.
Maar ik heb hem al gevonden.

Nogmaals bedankt voor je berichtjes…


Met vriendelijke groet,
Ton Duits...

Fleischmann Z21 zwarte uitvoering, iTrain Plus software 5.1.6, Z21 Pro Link 10838, 6x Roco 10836, 4x 10837, 5x 10819
Fleischmann Profie rails in spoor N. MP1 wisselaandrijving…
Gebruikersavatar

Merijn
Berichten: 308
Lid geworden op: 16 apr 2017 13:09
Contacteer:

Re: Zevenspoor

Bericht door Merijn »

Hoi,

Ik heb goede ervaringen met Zevenspoor maar heb alleen fysiek in de winkel gekocht, én even gebeld van tevoren of ze de artikelen ook daadwerkelijk op voorraad hebben. Leuke winkel en hier-en-daar nog wat ‘new old stock’ die op andere plekken niet meer leverbaar zijn. Op e-mail reageren ze inderdaad niet direct maar na nabellen bleken ze vaak wel op de hoogte te zijn en lagen de artikelen klaar toen ik ze ging ophalen.

Groet, Merijn


(Her)beginner. Tapijtrijder. Digitaal. NS Ep. IV en V

https://www.youtube.com/channel/UCWOkW7 ... 8m4LublUXA
Gebruikersavatar

OBBinN
Berichten: 1831
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Zevenspoor

Bericht door OBBinN »

Bijzonder slechte ervaringen met die winkel en zal daar ook nooit meer kopen, evenals niemand meer naar toe sturen!!

Bestelling geplaatst (grote) van veel bovenleiding spullen, na enkele maanden (!!) en wat mailtjes hoever de bestelling stond niets gehoord. Bellen gaf ook weinig nieuwe informatie over de bestelling. Na enkele maanden van slecht en geen gehoor via de mail de complete bestelling geannuleerd. Zelfs daar nooit reactie op gekregen.. Ging om een bestelling van enkele honderden euro's.. (Laat je toch niet zomaar lopen lijkt mij..) Maar goed, heb vaker dit soort ervaringen met deze winkel gehad en zal er dus nooit meer komen en kopen!!


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram

JessieJim1
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 mei 2023 06:56

Re: Zevenspoor

Bericht door JessieJim1 »

Ik had een vergelijkbare situatie als de opmerking hierboven.



steamlover72
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2024 22:19

Re: Zevenspoor

Bericht door steamlover72 »

Ik heb er al vaker besteld en opgehaald in de winkel. Prima ervaringen mee. Het is een smalle maar diepe winkel met meer dan treinen. Ooklego, playmobil en nog veel meer speelgoed.


Plaats reactie