Op bezoek bij/afspraken maken

N-Spoor stamtafel bijeenkomst. Doel, praten over N-Spoor noviteiten, nieuwe modellen, oftewel alles wat met N-Spoor te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Op bezoek bij/afspraken maken

Bericht door Hookies »

Aangezien we met een aantal bij Jos op bezoek zijn geweest en daar lekker over verhaald hebben in het draadje van Marco die rails zocht, leek het me handig om een nieuw topic in de Stamtafel te openen. Hans had al naar dit hoofdstuk verwezen, vandaar dat ik hier dan maar aftrap. Nee, ik heb geen afspraken staan, maar hier kunnen we dan eindeloos verder gaan. Zoals de afspraak maken voor ergens in september in Zeeland. Of waar en bij wie dan ook.

Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7422
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Op bezoek bij/afspraken maken

Bericht door Krab »

Hoi Martin ,
ik hou mijn eigen aanbevolen voor het tripje richting zeeland ,kan ik fijn weer wat leren .
Hoe het wel en niet moet .

mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4488
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: Op bezoek bij/afspraken maken

Bericht door spoor65 »

Hoi,

En misschien is het een idee om, indien mogelijk, de balangrijkste dingen van jullie afspraak/ontmoeting zoals besproken in het genoemde draadje, ook naar dit draadje over te zetten, zodat we dan een leuk kompleet overzicht hebben.

En dan is het tevens een leuk begin van deze draad.

Mvg

Freddy(spoor65)


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Op bezoek bij/afspraken maken

Bericht door Rob Fongers »

Freddy,

Besproken is een teveel beladen woord. Meer gesproken met elkaar over koetjes en kalfjes en natuurlijk de baan van Jos. Tevens hand en span diensten verleend om het verkeer reibungslos te laten verlopen hahahahaha. Nee alle gekheid op een stokkie het is en was veel meer een middag om elkaar te leren kennen en persoonlijke ervaringen uit te wisselen. Niet iets om een verslag van te maken want dit was gezelligheid op en top mede door de gastvrouw (sorry Jos) en een hele mooie baan om naar te kijken.

Grtz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Plaats reactie