Verjaardagen

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.

janiegein

Re: Verjaardagen

Bericht door janiegein »

Hallo allemaal,

ik heb dit draadje vanaf blad 1 effe doorzitten bladeren en moet bekennen dat ook ik mij ( schuldig ) maak aan het feliciteren aan hen die ik tegenkom in de topic vandaag jarig.

van het Forum ken ik persoonlijk maar één medespoorder en die wordt uiteraard als ie aan de beurt is gefeliciteerd maar ik vind dat al die forumleden die ik schriftelijk ontmoet met raad en adviezen en vriendelijke discussies in en om mijn draadje geinbaan en ik kom die namen in dat verjaarstopic tegen ik dat niet meer als een normale sociale handeling zie om die persoon dan ook te feliciteren.

Om mij aan bladzijden vol felicitaties in de diverse draadjes te moeten gaan ergeren vind daarom te ver gaan.
ik zelf ervaar de felicitaties die mij worden toegewenst op mijn verjaardag eigenlijk meer een blijk van dat ik door de N-spoor familie ben opgenomen en wij als familie het net als in eigen familiekring het normaal zouden moeten vinden dat we feliciteren en gefeliciteerd worden.

mijn idee hierover

gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

spoor65

Bericht door spoor65 »

In de loop der jaren, leren, mede door dit forum, steeds meer hobby genoten elkaar kennen, hier schriftelijk, maar ook door elkaar te treffen op beurzen en evenementen.

Er zijn zelfs vrienden kringen door ontstaan en/of verenigingen.

En ach, op een voetbalclub met b.v. 500 leden, ben je toch ook maar echt bevriend met pakweg een man of 5 a 10,
maar de rest die je daar tegen komt en die jarig is feliciteer je daar toch ook wel gewoon om, als je weet dat die jarig is.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

shoven

Bericht door shoven »

Ok. Hebben we er nu genoeg over gemeut, of gaan we nog even door? ;)

Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

Onderwerp starter
Adriaan

Bericht door Adriaan »

Ik geloof dat als ik door ga, nog niet jarig ben.....

Jeroen

Bericht door Jeroen »

*PLOP!*

Plaats reactie