Ik denk eerst dat je module toonbaar en rijdend moet zijn. Daarna kan je meestal via de website van een beurs contact opnemen.
Op sommige sites staan zelf deelnemer aanmeld formulieren. En dan zal je vast wel bericht terug krijgen met informatie.
Het beste advies wat ik je kan geven,
zoek contact met de mensen die zo`n beurs organiseren.
En nee, je baan hoeft nog niet eens toonbaar en rijdend te zijn, zolang er maar dingen zijn die mensen interesseren,
in Hilversum stond ik afgelopen mei met mijn module baantje, bestaande uit een (pendel) diorama welke ik een jaar eerder bouwde en een uitbreiding waarmee het een compleet baantje moet gaan worden, inclusief schaduwstation, station en zelfs een kleine helix.
Op het oude diorama deel na, was de rest alleen maar hout, rails en draden, waarvan zelfs alles nog niet was aangesloten.
En ook hier kwam men graag kijken, juist omdat bij mijn baan de onderbouw nog volledig te zien is en kreeg ik zelfs al een verzoek om op een andere beurs te komen staan.
In nagenoeg de zelfde staat zal hij ook in maart bij dts komen te staan op de digitale demo dag.
belangrijkste is, dat je wat over jouw module of baan kunt vertellen. en dat je het gewoon leuk vind om er te staan.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
Sam, kijk ook even naar de diorama wedstrijd 2019 van Modelspoorwijzer, misschien kan je daar wat mee.
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe" Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.