Bezig een paar stuurstands te digitaliseren voor de front en sluit verlichting.
Ik zit te denken aan TrainOMatic Functie Decoder Micro.
In de wagons zitten Smd leds in van 3volt. Paralel
Kan ik de TrainOMatic Functie Decoder Micro hierop direct aansluiten?
Als ik de handleiding lees heeft de decoder 4 uitgangen waarop direct leds aangesloten kunnen worden.
Maar hoe weet de decoder dat het leds zijn en geen gloeilampen. Wil niet de kans hebben dat de doorbranden.
Weet iemand de dikte van de decoder?
TrainOMatic Functie Decoder Micro
Re: TrainOMatic Functie Decoder Micro
https://www.dtswebshop.nl/nl/trainomati ... =262856757
Als ik de foto's bekijk zal de dikte tussen de 2 á 3 mm zijn.
Als ik de foto's bekijk zal de dikte tussen de 2 á 3 mm zijn.
Ik heb meerdere van deze decoders ingebouwd in de Piko silberlinge waarvan twee door mij zijn voorzien van sluitlichten. Deze LED's zijn direct aangesloten op de decoder, dus zonder voorschakelweerstand. De dikte zou ik je zo niet kunnen vertellen, of ik zou de silberlinge weer moeten openmaken,en dat is een rotklus met wegspringende veertjes.Heb hier nog wel een losse normale decoder van ToM, die is 3,6 mm dik. dit is inclusief een beschermhoesje, die heb ik er bij de silberlinge af moeten halen, ze zullen dan rond de 2,6 mm dik zijn.
Groet Guus,
Tijdperk 1957-1975, diesel, met Franeker als thema van mijn baan. Z21, iTrain Pro
Drie keer linksaf is ook rechtsaf.
Tijdperk 1957-1975, diesel, met Franeker als thema van mijn baan. Z21, iTrain Pro
De LED's zitten parallel op de decoder.
Groet Guus,