Station Landgraaf
-
Onderwerp starter - Berichten: 10
Station Landgraaf
Goedemiddag spoorvrienden,
Ik ben Ger Hilkens 69 jaar oud en woonachtig in het Limburgse Landgraaf bekend van het jaarlijkse Pinkpop festival.
Sinds enkele jaren een verwoed N spoorfanaat samen met mijn zoon.
Klein begonnen maar inmiddels door veel zelfbouw is het project het nabouwen van station Landgraaf al aardig gelukt.
Echter mis hierbij toch nog wel de nodige details te denken valt hierbij aan ahob met slaghekken aki's perron lantaarntjes tbv station Landgraaf en ga zo maar door alles in N schaal welteverstaan
Tevens zoek ik nog de Arriva flirt Limburg ( heel moeilijk aan te komen ik weet het.en de legendarisch diesels de zogeheten blauwe engel welke in de jaren tachtig ook in Landgraaf heeft gereden.
Alle suggesties en ideeën zijn uiteraard zeer welkom.
Ik verneem het graag.
Groeten en tot hoors,
Ger
Ik ben Ger Hilkens 69 jaar oud en woonachtig in het Limburgse Landgraaf bekend van het jaarlijkse Pinkpop festival.
Sinds enkele jaren een verwoed N spoorfanaat samen met mijn zoon.
Klein begonnen maar inmiddels door veel zelfbouw is het project het nabouwen van station Landgraaf al aardig gelukt.
Echter mis hierbij toch nog wel de nodige details te denken valt hierbij aan ahob met slaghekken aki's perron lantaarntjes tbv station Landgraaf en ga zo maar door alles in N schaal welteverstaan
Tevens zoek ik nog de Arriva flirt Limburg ( heel moeilijk aan te komen ik weet het.en de legendarisch diesels de zogeheten blauwe engel welke in de jaren tachtig ook in Landgraaf heeft gereden.
Alle suggesties en ideeën zijn uiteraard zeer welkom.
Ik verneem het graag.
Groeten en tot hoors,
Ger
Re: Station Landgraaf
Ger, voor de blauwe engel moet je bij de klein serie fabrikanten zijn viewtopic.php?t=9139
Hisko de Vries
Beginnend N spoorder
Centrale : dr 5000
Wpl: Utrecht
Beginnend N spoorder
Centrale : dr 5000
Wpl: Utrecht
Hallo Ger,
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
-
- Moderator
- Contacteer:
Welkom Ger!
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
-
Dankjewel,
Zoals misschien gezien te hebben ben ik bezig met het nabouwen van station Landgraaf (voorheen Schaesberg) en omgeving.Mis hierbij nog diverse dingen zoals o.a. overweg ahob met slaghekken en verlichting,
perron lantaarntjes, etc.
Alles natuurlijk in N schaal.
Heeft u nog suggesties?
Ik verneem het graag.
Groet, Ger
Zoals misschien gezien te hebben ben ik bezig met het nabouwen van station Landgraaf (voorheen Schaesberg) en omgeving.Mis hierbij nog diverse dingen zoals o.a. overweg ahob met slaghekken en verlichting,
perron lantaarntjes, etc.
Alles natuurlijk in N schaal.
Heeft u nog suggesties?
Ik verneem het graag.
Groet, Ger
-
- Moderator
- Contacteer:
Hoi Ger,
Zoals ik in je andere draadje liet weten, mail me even, wellicht kan ik wat zaken voor je maken. Groetjes
Hoontje
Zoals ik in je andere draadje liet weten, mail me even, wellicht kan ik wat zaken voor je maken. Groetjes
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
-
Hoi,
Vraag: Is de ahob van Bouwe shapeways aan te bevelen voor N is dit een bouwpakket worden
Vraag: Is de ahob van Bouwe shapeways aan te bevelen voor N is dit een bouwpakket worden
Welkom Ger op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093