en ik heb een enorme verzameling N-spoor waar ik heel graag meer mee zou willen doen als dat ik nu doe
ben werkzaam in de horeca en ook nog eens getrouwd, en t spoor is op zolder dus in de winter is het wel lekker maar dan heb ik het vaak te druk, in de zomer is het er niet te harden terwijl ik dan meer tijd heb, dan ontbreekt het me ook nog eens aan technische kennis, he rails leggen gaat prima, treintje laten rijden gaat ook wel, de wissels heb ik inmiddels ook een beetje door, hoe dat werkt met decoders en dingen, maar bouwkundig en technisch wil het niet vlotten, ik zie het voor me, en dan heb ik mn decoupeerzaag vast en dan denk ik en nu, of mn accutol.....
ik heb div. pogingen gedaan om te starten, heb itrain gekocht, en alles weer van de muur, 3x opnieuw begonnen maar iedere keer was het het net niet zeg maar, t was niet naar mn zin, dus alles weer van tafel, los gemaakt en overnieuw begonnen, en nnu ligt er ook weer een halve baan en dan kijk ik er naar en denk ik ja nee t is het niet, t moet anders, ik heb het al 2-3x op marktplaats gezet omdat ik dan dacht verkopen en weg er mee maar iedere keer denk ik dat is ook zonde, krijg er 5-6000 eurie voor en dat is inprincipe na een goeie vakantie ook op en dan heb ik niks meer, en t is een soort erfstuk en heb er zelf t eea bijgekocht, ik nee ik ga het gewoon nog eens proberen
het is een zolder van 6x6x6 met langs de ramen 2 nare uitsteeksels van de dakkoven of hoe heet dat en dan langs de muur een vervelend stuk schoorsteen, maar goed daar is om heen te bouwen, maar irritant is het wel, verhuizen is nou net even geen optie

ik ben een tijd aan het zoeken geweest en ik kwam op youtube het plan van freestylemoba tegen en daar zie ik wel wat in, als ik die aan beide kanten zou hebben en deze onderling met elkaar kan verbinden heb ik een leuk spoor denk ik
maar wie o wie zou mij eens kunnen helpen, ik heb wat hulp maar de ene is te oud aan t worden en zit 3/4 van t jaar in spanje en de andere beste man is int. buschauffeur en heeft ook zo weinig tijd - dus bij deze - wie o wie zouden mij eens kunnen komen helpen, en willen helpen, een paar zondagen evt maandagen timmeren en knutselen, even helpen rails leggen en aansluiten, ik ben er al zolang mee bezig, en t schiet maar niet op, als t nou eens eenmaal zou liggen en rijden dan zou ik zo blij zijn, de rest aankleding etc. dat komt wel, en t hoeft ook niet geheel vrij willig maar wie o wie, helpt mij