hulplijnen gezocht

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
Willemse

hulplijnen gezocht

Bericht door Willemse »

wie o wie zou mij eens kunnen helpen, ik heb wat hulp maar de ene is te oud aan t worden en zit 3/4 van t jaar in spanje en de andere beste man is int. buschauffeur en heeft ook zo weinig tijd - dus bij deze - wie o wie zouden mij eens kunnen komen helpen, en willen helpen, een paar zondagen evt maandagen timmeren en knutselen, even helpen rails leggen en aansluiten, ik ben er al zolang mee bezig, en t schiet maar niet op, als t nou eens eenmaal zou liggen en rijden dan zou ik zo blij zijn, de rest aankleding etc. dat komt wel, en t hoeft ook niet geheel vrij willig maar wie o wie, helpt mij -> ik woon in Rotterdam (op zuid ijsselmonde)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Willemse op 16 jun 2025 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Victor

Re: hulplijnen gezocht

Bericht door Victor »

Hoi @Willemse ,

Misschien handig om te vermelden waar dat is?

Met vriendelijke groet,

Victor

Onderwerp starter
Willemse

Bericht door Willemse »

Yes thanx - rotterdam zuid dus

kootje007
Contacteer:

Bericht door kootje007 »

Het ziet er zo op de foto best goed uit hoor! Het is wel enorm. Je zou kunnen kijken of je niet eerst een kwart vd baan kunt aanpakken. Wellicht even een tijdelijk rondje van maken zodat je trein rondjes kan rijden. Dit soort projecten duren sowieso enorm lang, dus met een grote baan wordt dat nog langer. Mijn baan is 60x250 en ik ben ook al 2 jaar bezig. Daarom laatst een klein rangeerbaantje gemaakt om de lol erin te houden.

Onderwerp starter
Willemse

Bericht door Willemse »

dat zou ik aan de ene kant wel willen maar ook daar heb ik hulp bij nodig denk ik, en liever doe ik het gelijk in een keer goed

Plaats reactie