Prijs per 10 of per stuk?shoven schreef:Deze bijvoorbeeldzijn vrij klein, ik heb er ook een paar in de baan zitten. Als je een beetje zoekt zijn ze niet duur, ik heb er laatst 10 gekocht voor plm. 17 euro.
Per 10 natuurlijk.ns1200 schreef:Prijs per 10 of per stuk?shoven schreef:Deze bijvoorbeeldzijn vrij klein, ik heb er ook een paar in de baan zitten. Als je een beetje zoekt zijn ze niet duur, ik heb er laatst 10 gekocht voor plm. 17 euro.
Rick
Mijn ervaring, ook met chinezen: 6 maanden onderweg, en na veel schrijven en aandringen toch aankomen. Ondertussen uitbranders van de eBay commissie en een hoop ellende.Voor hetzelfde geld heb je niets. Bij gebruik blijkt de onmiddelijke uitval door defect bij levering boven de 20% te liggen. Ik blijf tegenwoordig gezellig in Europa shoppen. Nooit last gehad.shoven schreef:Op eBay, er zitten daar wat Chinezen die elektronica voor een habbekrats verkopen, deze bijvoorbeeld. Het duurt even, maar ze worden dan ook gratis verzonden.
Even zoeken op 'servo' en je hebt er zo een paar.
Vandaag eens de rails goed bekeken maar nu begrijp ik de code 55.ns1200 schreef:Stomme vraag mischien maar vandaag kreeg ik een kleine partij peco 55 rails binnen.
Toen ik hem op gemeten had was het ijzer gedeelte 2mm moet dat niet minder zijn of heb ik verkeerd gemeten?
Rick