Zo nu en dan maar wat scenery materiaal aangaan schaffen.

Hoi Marco,marco schreef:Tsja ik vind het ook vreemd dat je niet de bijbehorende servos gebruikt.
That ' s the spirit Rembrand....wie weet loopt het super bij jeRem_Brand schreef:Hoi Marco,marco schreef:Tsja ik vind het ook vreemd dat je niet de bijbehorende servos gebruikt.
tja opzich ben je natuurlijk vrij om te kiezen in wat je aanschaft. De optie is er ook om ze zonder servo te kopen.
En omdat er op de website ook wordt verwezen naar het gebruik van de HXT900 ging ik er ook niet vanuit dat die dus bekend zijn met wat issues en je die daarom dus beter kan mijden. Ik had ook verwacht dat die erbij geleverd zou worden.
Maar goed het betreft maar een paar servo's en wat spraakverwarring, dat kost ook allemaal de hoofdprijs niet.
Ik ga even kijken wat ik ga doen icm met hoe mijn baan zich verder ontwikkeld, de spullen die ik nu aanschaf wil ik voornamelijk gebruiken om te testen en te kijken hoe een en ander werkt. De kans bestaat dat ik het daarna weer helemaal anders ga doen.
Dat is het mooie van de hobby, lekker testen en bouwen en kijken wat het beste tot zijn recht komt.
Groetjes, Rembrand