Welke kerk
Welke kerk
Hoi.
Na een lange tijd ben ik weer even bezig geweest met het bouwen van mijn station man wat zijn die bankjes toch klein als je altijd gewend bent om in H0 te bouwen.
De opbouw van de baan gaat traag vooruit maar ik denk ook aan de verder aankleding van de scenery en vraag mij af of 1van deze 2 kerken wel zou passen.
Eerste kerk is van Vollmer 47760 de kathedraal van Stuttgart
Tweede kerk is van Faller 232271 een stadskerk
Ik ga geen foto,s laten zien wegens de privacy .
Mvg
Erik
Na een lange tijd ben ik weer even bezig geweest met het bouwen van mijn station man wat zijn die bankjes toch klein als je altijd gewend bent om in H0 te bouwen.
De opbouw van de baan gaat traag vooruit maar ik denk ook aan de verder aankleding van de scenery en vraag mij af of 1van deze 2 kerken wel zou passen.
Eerste kerk is van Vollmer 47760 de kathedraal van Stuttgart
Tweede kerk is van Faller 232271 een stadskerk
Ik ga geen foto,s laten zien wegens de privacy .
Mvg
Erik
Re: Welke kerk
Erik,
Je mag wel een koppeling naar een foto of product in een webshop plaatsen.
Zoals deze kerk in Stuttgart:
"Vollmer Kerk in Stuttgart"
"Stadskerk van Faller"
Vooral als linken naar de webshop van H@ns is.
Met middelste muistoets selecteren.
Je mag wel een koppeling naar een foto of product in een webshop plaatsen.
Zoals deze kerk in Stuttgart:
"Vollmer Kerk in Stuttgart"
"Stadskerk van Faller"
Vooral als linken naar de webshop van H@ns is.

Met middelste muistoets selecteren.
Ben,
Dank je wel voor deze door te linken ik wist nog niet hoe dat moest en om eerlijk te zijn ik doe dat ook niet zo vaak.
Mvg
Erik
Dank je wel voor deze door te linken ik wist nog niet hoe dat moest en om eerlijk te zijn ik doe dat ook niet zo vaak.
Mvg
Erik
Persoonlijk vind ik de kerk van Vollmer geschikt voor een grote(re) stad. De kerk van Faller vind ik meer geschikt voor kleine stad of groot dorp. Daarnaast heb geeft Faller je de keus tussen het plaatsen van 1 of 2 torens en de keus welke torenspits je wil gebruiken. Met 1 torenspits past hij ook wel in een kleiner dorp.

Goed goan!
Patrick
Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Patrick
Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
ik vind zelf de kerk van faller mooier meer gedetaillierd en is licht dat heeft een mooie uitstraling want die andere is donker en krijg je een rommelige uitstraling 

Het wordt inderdaad een kleine stad/dorp dus ik volg jullie suggestie ik ga voor de stads kerk van Faller bedankt ik wist het even niet meer .
Mvg
Erik
Mvg
Erik
Google anders eens Church N-Gauge.
Zie je genoeg andere modellen die je mss aanstaan.
Rick
Zie je genoeg andere modellen die je mss aanstaan.
Rick
Love Kit Bashing and Home Made Structures