Tijd voor een update, tijd voor een aanpassing...

Rechter module / Module #1
De module die ik al werkend had met Dinamo ga ik dus gebruiken voor het nieuwe baanplan. Deze blijft ook aan de rechterkant van het emplacement. De driewegwissel wordt vervangen en er worden 3 wissels toegevoegd. Zoals je op de foto kan zien ligt spoor 4 er nog niet helemaal en in spoor 1 zit een wissel te veel.
spoor 1 = personenvervoer zijlijn (stations zijde)
spoor 2 = personenvervoer hoofdlijn
spoor 3 = doorgaand verkeer
spoor 4 = doorgaand verkeer inhaalspoor
spoor 5 = opstelspoor
spoor 6 = opstelspoor
spoor 7 = opstelspoor
spoor 8 = van/naar verzorgingssporen
spoor 9 = kopspoor

Midden module / Module #2
Van de 2e module lagen de lange stukken rails en wissels al vastgelijmd. De moduleovergang was goed dus die ga ik niet loshalen. De wissels zijn weggehaald en spoor 2 en 3 zijn iets verlegd. Verder zijn er nieuwe sporen vastgelijmd en de wissels hebben hun nieuwe plek gekregen.

Linker module / Module #3
Deze module moest iets verlengd worden maar dat was geen probleem. De nieuwe wisselstraat ligt er en ik kan beginnen met de wissels en servo's aan te sluiten. Vind hem wel kicken zo en net als in het echt

Het voorste spoortje is spoor 1b welke een laad- en losspoor voor de loods is. Aan de linker kant gaat het hoofdspoor en de zijlijn ieder hun tunnel in. Het hoofdspoor zal daar iets omhoog gaan en de zijlijn iets naar beneden.

Ondertussen zijn er ook uitgaven gedaan voor nieuwe bouwdozen, rijtuigen en loks. Ik heb nu 3 V200's analoog (Fleischmann, Minitrix en Roco) en een aantal rijtuigen van de Loreley Express zijn ook in mijn bezit.