"Modulebaan: Kiel-Nordhafen"

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5629
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

"Modulebaan: Kiel-Nordhafen"

Bericht door FidOo »

Eindelijk wordt ons plannetje dan wereldkundig gemaakt!!! Zoals Alwin en Martin al stiekem een beetje weggaven is er een groots plan opgezet om Lochem '14 een heuse knaller te laten worden. Snode plannen werden gesmeed en een hoop onzin over en weer ge-appt maar uiteindelijk is het onderstaande verhaal er uit gekomen! :arrow: 8-)

"Begin 2013 werd MC de Spoorstaaf in het leven geroepen door een groepje enthousiaste modelspoorders. Inmiddels is de club flink gegroeid en begint de groep serieuze vorm aan te nemen. De hoogste tijd natuurlijk om de knappe koppen bij elkaar te steken en een clubbaan te gaan bouwen.

*Afbeelding*

Elke deelnemer heeft 1 of meer modules van 1 meter lang en mag hierop uitbeelden wat ze zelf willen. Hierbij is alles vrij voor zowel tijdperk als seizoenen. De hoofdmoot word Duits landschap maar er zullen treinen rijden uit alle landen. De baan kent zo veel diversiteit van zomerse landschappen tot winterse bergen en zware industrie. De clubbaan zal zijn introductie gaan doen als "baan in aanbouw" tijdens het 10e N-spoor Evenement in Lochem September 2014. Elke keer zal de baan steeds wat verder aangekleed worden.

De modelspoorbaan word bestuurd middels DCC waarbij de decoders en bezetmelding in eigen beheer door Vincent Bogers (Vissienet) word ontwikkeld. Op de modelbaan zullen ook auto's rijden middels DCC en het geheel word bestuurd door het software programma iTrain."


Hierbij wil ik mijn stukje verder toelichten,

De meeste weten al dat ik mijn wederhelft geïmporteerd heb uit Kiel (D). Hier ben ik in aanraking gekomen met de Seehafen-Kiel loks en de Voith fabriek.
Ik wilde dit stuk nabouwen op schaal, maar ivm ruimte gebrek zal dit thuis niet in een vaste opstelling kunnen staan. Daarom heb ik mijn huidige baan gebouwd op 1.70x70.
Toen kwam er langzaam in ons groepje vrienden te spraken dat er interesse was om een gezamelijke module baan te bouwen. Ik zag mijn kans schoon en begon een beetje te plannen. Uiteindelijk is het volgende idee er uit gerold.


Een impressiefoto van de werkelijkheid, het plan en twee 3D aanzichten uit het baanplanprogramma:


Dit is het idee waar het mee begon, Kiel Nordhafen langs het kieler kanal.

Afbeelding

Aan het einde van deze foto (dus rechtdoor) had ik regelmatig cursussen voor mn vorige werk. Toen ik beetje op Google Maps zat te neuzen zag ik dat daar vlak bij wat industrie-spoor lag en ik ging dus ff treinen spotten.

Verder naar onder (niet op de foto) zit eerst een overslag voor (minerale)Olie, nog iets verder zit de fabriek van Voith Lokomotive.

Aan de overkant van de brug (links niet op de foto) zit ook Vossloh.


Int klein dan:
Het nieuwe idee; 3 modules
1 module van 50x100cm
1 module van 50x130cm
1 module van 60x100cm

Eerst een overzicht van de complete baan.
Afbeelding

Hier 2 3D aanzichten.

De eerste vanuit het zelfde zicht als de foto (wisselstraat in hoofdspoor wel vervallen)
Afbeelding

De tweede als overzicht (met de boompjes)
Afbeelding


Alle gebouwen en opslagtanks zal zelfbouw gaan worden. Ook komt de zo herkenbare brug op de module te staan.
Naast alle zelfbouw scenery zijn er ook een aantal specifieke loks aanwezig op de modules. Deze worden in dit topic geshowd: Seehafen-Kiel Loks


Voor wat meer impressies van de werkelijkheid zie de volgende links:
Eigen Foto's
Eisenbahn-Nord Waar ik veel inspiratie uit kan putten, en goed contact heb met de eigenaar. Hier zal zodra er meer fysieke voordering is ook een stukje over mijn baan te lezen zijn.
Die D-zug seite Specifiek Stuk over Kiel, met ontzettend veel mooie foto's.

En het linkje naar Google Maps (foto klikken)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door FidOo op 09 mar 2019 10:16, 3 keer totaal gewijzigd.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

joep-N
Berichten: 153
Lid geworden op: 03 mei 2012 14:17
Locatie: Mierlo

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door joep-N »

Hola - dat is even wat anders dan een minibaantje :o :shock:

Een heel erg leuk concept, dus ik ben heeeel benieuwd naar hoe dat uit gaat pakken.
Succes heren !!


Groet,
Joep

Periode 3 - DR5000 / Multimaus - OC32 - Rosoft - iTrain
diorails
Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4076
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Ad_M »

Lijkt me super om te zien en gebouwd zien te worden
Leuk concept met land en water elementen er in 8-)

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Gebruikersavatar

RogerB
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 jan 2013 20:18
Locatie: Zuid-Limburg

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door RogerB »

Inderdaad een heel leuk concept. Succes er mee, ik ga je zeker volgen! Zijn overigens alle modules via dit forum te volgen?


Groeten, Roger

Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
Gebruikersavatar

evo
Berichten: 1468
Lid geworden op: 05 okt 2009 02:20
Locatie: Land van Maas & Waal

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door evo »

Mooi initiatief!


Groeten,

Edwin

Huidig project (met Bob): Altenatief

Voorgaand project: een kleine N baan

Dit is mijn eerste N baan
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4624
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Hoontje »

RogerB schreef:Inderdaad een heel leuk concept. Succes er mee, ik ga je zeker volgen! Zijn overigens alle modules via dit forum te volgen?
Er is de deelnemers die lid zijn van dit forum gevraagd va vandaag hun plannen wereldkundig te maken. Fidoo en de beider Domburgjes geven daar vandaag al gehoor aan.

Joost, ik ben erg benieuwd naar hoe het er in het echt uit komtte zien. Ik hou ervan, van die 1:1 situaties vertalen naar onze mooie schaalwereld.

Succes!

Hoontje


Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4477
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door spoor65 »

Een meesterlijk plan, wat jullie hebben opgepakt, blijf dit zeker volgen. Met hoeveel leden zijn jullie?

Wel komt er gelijk bij mij een vraag omhoog die meer voor de moderators is:

Heren, is het misschien mogelijk om een soort van sub-rubriek hier binnen deze rubriek te maken, waarmee de topics van MC de Spoorstaaf en hun project mooi bij elkaar kunnen houden en daarmee een mooi overzicht krijgen?

Kerels, ga zo door, in Lochem gaat de hele boel geheid op de gevoelige schijf. Ik ben er bij met camera en statief.

mvg

Freddy

PS,

Ik hoop eigenlijk wel, dat als er ook leden elders zijn, dan op dit forum, ze nu natuurlijk ook hier erbij komen, zodat het een mooi totaalplaatje kan worden hier.


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5629
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Freddy en alle andere, bedankt voor de aanmoedigingen. We hebben er zin in en aan het enthousiasme van de Leden zal het niet liggen. Wat Martin ook al prijs gaf, de baan is natuurlijk nooit klaar voor Lochem, en waarschijnlijk een jaar later ook nog niet.

De bedoeling is dat sowieso het hoofdtraject rijdt en de jongens willen het MCC gedeelte ook al grotendeels werkend hebben.

Wat mijn module aangaat, ook bij mij zal het hoofdtraject prioriteit krijgen. Doel voor Lochem is: Hoofdtraject rijdend, neventraject aangelegd "eventueel" rijdend. En eventueel door papier/karton mock-ups maken van alle te plaatsen gebouwen zodat er een realistisch beeld ontstaat van de werkelijke situatie.

Daarnaast zal een deel van het materieel wat in t echt aanwezig was op deze locatie ook aanwezig zijn. (en das makkelijk want bijna alles heeft er wel gestaan, van een NS6400 tot de V200 tot de BR216) Maar ook de verwaarloosde donderbussen en de kapotte stoomlok zullen wel een plaatsje krijgen.

Wat betreft de andere leden, tja ik weet niet of iedereen zich zal aanmelden hier. Mochten die heren er geen zin in hebben, dan hoop ik dat die bouw van hun modules via http://www.mcdespoorstaaf.nl te volgen is.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4477
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door spoor65 »

Joost,
Jullie MCspoorstaaf forum had ik inmiddels al gevonden, maar aangezien er tot nu toe slechts 12 berichten in te vinden zijn, in 5 topics, en het laatste bericht van 17 febr ;) heb ik mij daar nog maar niet aangemeld.

vandaar ook mijn hoop, dat jullie hier met elkaar een mooi stukkie werk zouden willen laten zien, en ook mijn vraag aan de moderators hier, of er een speciaal sub-rubriek voor jullie mogelijk is, wat dan misschien voor de rest wat stimulerend werkt.

dan op 9mm het zelfde voor elkaar krijgen dan kan het grootste deel vaan de n-spoorders het volgen.

mvg

Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5629
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Er is inderdaad een deel afgeschermd, in dat deel staat ook de bouw van de modules. Ik zal eens vragen of de heren daar misschien dit kunnen veranderen.

Desalniettemin ben ik het met je eens dat het misschien handig is om hier een paar subcategorieën voor Verenigingen te maken waarin dan die betreffende topics dan gebundeld te vinden zijn.

Mijn bouw zal in ieder geval hier te volgen zijn. Dus van mijn stukje zal je niets missen :D


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

mdedeugd
Berichten: 2419
Lid geworden op: 31 jul 2010 09:11

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door mdedeugd »

Hallo Joost.

Erg mooi project :D


Martin de Deugd



Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5629
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

In de eerste post is het overzicht van de complete baan nu toegevoegd... :o :o


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

gek op stoom
Berichten: 1932
Lid geworden op: 03 dec 2010 19:36
Locatie: swifterbant

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door gek op stoom »

dat is nog al een uitdaging mannen
ik ga dit zeker volgen lijkt mij wel mooi worden

Gr Andy



Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5629
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Zo we hebben er een weekendje klussen met 2 man opzitten, Hornbach overvallen oa paar honderd M8 bouten/moeren, 2000 schroeven en 8x 244x122x12mm multiplexplaat weg gingen, ze waren zo aardig waren om 40 euro zaagkosten te "sponsoren" doordat we zo goed voorbereid zaagplan hadden.

Hangertje vol hout:
Afbeelding

Na ongeveer 10 kilo aan zaagstof geproduceerd te hebben, en ons de 2e dag eens extra druk gemaakt te hebben staan er nu 3 modules in elkaar.

Afbeelding

Even proefplaatsen tegen elkaar, ik zeg kakstrak!
Afbeelding

Ideale barhoogte om een pilsje aan te nuttigen!

Afbeelding

Nog maar 22 bakken te gaan!
Laatst gewijzigd door FidOo op 09 mar 2019 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4076
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Ad_M »

Zo, dan weten we meteen hoe Joost er uit ziet :D
Echt lekker als je al je gereedschap bij de hand heb en de ruimte om lekker je uit te leven

Succes met de vorderingen, leuk om te volgen zo

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Gebruikersavatar

Doolemeister
Berichten: 1107
Lid geworden op: 19 okt 2011 12:30
Locatie: Regio het Groene Hart

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Doolemeister »

Lekker bezig heren!
De modules zien er profi uit.

Gaan jullie ook nog stelvoetjes gebruiken onder de poten?
Niet alle beursvloeren zijn gelijk :?

Groet,

Arjan


Groet, Arjan

De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5629
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Ad, tja onvermijdelijk moest ik op de foto, dan kunnen de mensen zich geestelijk voorbereiden op wat ze op de beurs kunnen verwachten, (minus de altijd terugtrekkende haarlijn :lol: ) de andere heer in kweste is Daniel, H0 rijder en niet hier actief. We hebben met veel dank aan zijn ouders hun ruimte en gereedschap mogen gebruiken.

Arjan, nog niet, ivm kosten om 100 poten te voorzien van stelpoten gaan we dit op de beproefde bierviltjes en stukjes hout methode oplossen. Uiteraard zullen we dit in de toekomst wel willen toepassen.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Peter
Berichten: 901
Lid geworden op: 01 jan 2010 20:07
Locatie: Zuid-Limburg

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Peter »

Joost, wellicht een goedkope oplossing i.p.v. stelpoten.

Ik gebruik zelf inslagmoeren in combinatie met een slotbout.

Grtz.
Peter


Mijn baan: http://n-spoorforum.nl/phpbb3/viewtopic.php?f=14&t=9458

Digitaal (DCC), iTrain, Peco 55

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5629
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Peter schreef:Joost, wellicht een goedkope oplossing i.p.v. stelpoten.
Ik gebruik zelf inslagmoeren in combinatie met een slotbout.
Grtz.
Peter
Peter, bedankt voor de tip.

Ik heb het voorgelegd aan de groep. Heb even op internet gezocht en kwam uit op http://www.verpas.nl die het goedkoopst was en ook de meeste keuze!

We zijn weer met zn alle keihard aan t knallen geweest van t weekend. En dit heeft zn vruchten afgeworpen. Alle 25 bakken staan in elkaar, en zijn ook al voorzien van de basic elektra met 12V en DCC signaal. Deze wordt door middel van stekkers doorverbonden naar elke bak! Iedereen heeft weer zn steentje bijgedragen.
Vincent en Tijn zijn hard bezig geweest met de printplaten voor de besturing. Alles in eigen ontwikkeling op basis van Loconet.


Even een sneak-peak voor wat jullie te wachten staat op de beurs, waarvan de voorste 3 modules de mijne zijn.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door FidOo op 09 mar 2019 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4076
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Ad_M »

Kijk...., dat zijn meters 8-)
Mooi werk mannen, ik kijk uit naar de verdere vorderingen

Vraag me nu al of hoelang een lokkie er over doet om van het ene eind naar het andere te komen :P

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D

Wablo
Berichten: 875
Lid geworden op: 01 jan 2014 21:01
Locatie: rijnmond

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Wablo »

Joost,
Wordt wel een enorme baan zo, past dit nog wel in de kerk erbij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mvrg
Bert


Gebruikersavatar

RogerB
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 jan 2013 20:18
Locatie: Zuid-Limburg

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door RogerB »

Wow, dat wordt een enorme baan! Succes ermee!
(Het begint bij mij nu toch echt "te kriebelen" om eens naar Lochem te gaan om alles te bewonderen en eens kennis te maken met vele forummers. Maar het zijn voor mij toch weer 500km.....)


Groeten, Roger

Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4477
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door spoor65 »

Roger,

Ik kan alleen maar zeggen doen,
Probeer ook eens andere modelspoorliefhebbers bij jou in de omgeving over de streep te krijgen, dan kun je nog carpoolen ook, wat de kosten weer drukt.

Het is echt de moeite waard. Op de freebitt site kun je de foto`s van afgelopen jaren nog bekijken.
Maar ik durf nu al te stellen, dat het dit jaar een nog mooier spektakel gaat worden.

Overigens, Niets dan bewondering voor alle mannen en de ondersteuning van de nodige partners, die afgelopen 2 weekenden een huzarenstukje hebben uitgehaald.

Want natuurlijk mag niet vergeten worden, dat zonder het voorwerk van Joost en Daniel in het voorgaande weekend, de laatste foto er nu niet was geweest.
Hopelijk in de toekomst nog wat uitbreiding met extra modules door nu nog niet mee bouwende leden, zoals als ikke.

Mvg

Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5629
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

@Ad: Tja hoelang die er over doet is afhankelijk van hoever je de trafo open draait :mrgreen:
Om het even in perspectief te plaatsen: de U bestaat uit mijn module op de kopse kant, en de 2 poten van de U. Bij elkaar zou dit, 2.5M+2x12m zijn, dus 26.5 meter. Een geheel rondje levert dan 53m rails op.
Als een lok 80km/u op schaal rijdt, zou hij in 6.75min de Baan rond zijn.

@ Bert: Ja dit moet precies passen, er is uitvoerig overleg geweest met Hans, toegegeven, krap is het wel.

Zo het is weer eens tijd voor een update. Er is druk gewerkt aan de baan!
Dit is de eerste keer dat ik met Peco code 55 werk, en dat bevalt prima. Het was wel erg wennen om met alleen flex te werken, maar eenmaal de slag te pakken is t een eitje.
Het enige waar ik nog tegen op zie is het ballasten van de wissels.

Ik heb weer eens een paar plaatjes bijgevoegd voor de nieuwsgierige onder ons! Helaas zonder veel tekst, t meeste wijst voor zich denk ik zo.

Als eerste ruimte in de kelder gemaakt, past net!
Afbeelding

Vervolgens Schuim vast plakken, Rails aftekenen en vastleggen leggen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De moduleovergang tussen mijn bakken met puur houtlijm in de Ballast gelegd.
Afbeelding

De rails is voorzien van draadjes, daarna kan alles in de ballast. Hier kun je goed zien dat de rails met verkanting ligt!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de eindstand van gisteravond: Complete hoofdtraject in de ballast, met draadjes er aan!
Afbeelding

Afbeelding

En dan ziet je werktafel er zo uit!
Afbeelding
Laatst gewijzigd door FidOo op 09 mar 2019 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Wablo
Berichten: 875
Lid geworden op: 01 jan 2014 21:01
Locatie: rijnmond

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Wablo »

Mooie vorderingen, Joost, deze kant tot en met jouw koppelstuk gaan hard, van de tweede poot van de baan heb ik alleen nog geen stuk op internet gezien of staan dat deel op een andere site :o :o :o
groetjes,
Bert


Plaats reactie