Mijn nieuwe aanwinsten 2020
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Re: Mijn nieuwe aanwinsten 2020
Nieuwe 'aanwinsten' afgelopen week:
4x wissel
1e ballast voor de rails
servo's
servo verlengkabels
servo beugels
Stoplichten van Mafen ^^
Gipsrollen voor de berg
Gaas voor de berg
Een decorflex plaat van faller, rotsstructuur (binnenkant tunnel van maken als proefje)
Digikeijs servodecoder
Bouwpakket van kibri
Minis Liebherr railkraan
Bouwpakket van apotheek en bakkerij
Nieuwe rolmaat
Berg hout voor de uitbreiding..
Nu ziek thuis dus nergens behoefte aan.. (Getest en negatief bevonden!) Wel een beetje aanrommelen op den zolder tot zover dat gaat..
4x wissel
1e ballast voor de rails
servo's
servo verlengkabels
servo beugels
Stoplichten van Mafen ^^
Gipsrollen voor de berg
Gaas voor de berg
Een decorflex plaat van faller, rotsstructuur (binnenkant tunnel van maken als proefje)
Digikeijs servodecoder
Bouwpakket van kibri
Minis Liebherr railkraan
Bouwpakket van apotheek en bakkerij
Nieuwe rolmaat
Berg hout voor de uitbreiding..
Nu ziek thuis dus nergens behoefte aan.. (Getest en negatief bevonden!) Wel een beetje aanrommelen op den zolder tot zover dat gaat..
-
Proficiat Wouter, allereerst met de negatieve uitslag! Uiteraard ook met jouw indrukwekkende boodschappenlijstje
Wordt snel beter, krijg je er sowieso meer zin an...
Groetjes Hans
Wordt snel beter, krijg je er sowieso meer zin an...
Groetjes Hans
Deutsche Bundesbahn tijdperk III/DCC Multimaus Pro/pc-Freiwald Rocomotion
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Hallo Wouter,
Mooie aanwinsten. Daar kun je flink mee vooruit.
Beterschap!
m.vr.gr.
Hans
Mooie aanwinsten. Daar kun je flink mee vooruit.
Beterschap!
m.vr.gr.
Hans
XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
-
Recentelijk twee nieuwe container wagons mogen ontvangen
De nieuwe uitgaves van Arnold komen met 45ft containers, welke erg strak zijn uitgevoerd. En arnold prijst zijn modellen iets vriendelijker dan minitrix tegenwoordig dus ik ben er erg blij mee.
Het enige wat wel opvalt is dat deze wagons lager liggen dan andere wagons (zie foto), wat er iets minder mooi uitziet als je de wagons mixed met andere modellen.
De nieuwe uitgaves van Arnold komen met 45ft containers, welke erg strak zijn uitgevoerd. En arnold prijst zijn modellen iets vriendelijker dan minitrix tegenwoordig dus ik ben er erg blij mee.
Het enige wat wel opvalt is dat deze wagons lager liggen dan andere wagons (zie foto), wat er iets minder mooi uitziet als je de wagons mixed met andere modellen.
- Bijlagen
-
- Arnold 45ft container wagons.jpg (123.96 KiB) 7086 keer bekeken
-
- arnold container buffer hoogte.jpeg (100.33 KiB) 7086 keer bekeken
Met vriendelijke groet,
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
-
- Moderator
- Contacteer:
Alweer een tijdje binnengekomen zijn de Belgische Rijtuigen I5 type Bc voor mijn nieuwe 'spaarproject' een internationale trein van 's Hertogenbosch naar Nantes en v.v.:
Dezelfde aanbieder had bovenstaande Arnold liggen en vroeg of ik daar wat aan had. Ik wist niet eens dat het MU rijtuig door hen uitgegeven was met NS vishaak, dus daar zei ik gretig "JA" op... Nu nog 1 zien te vinden...
Ook een zeer uniek stuk mogen ontvangen, vanwege ons trouwen afgelopen weekend; de vereniging van Vera had een heuse huwelijkstrein-samengesteld. Erg tof, in een mooie display.
Daarnaast afgelopen donderdag afgereisd naar Lochem, samen met mijn kersverse vrouw. Ik mocht een cadeau voor ons huwelijk uitzoeken. Aangezien mijn droomtrein niet meer gemaakt wordt (Phildie - Plan U), mocht ik hier op zoek. (Lees zij wees aan, ik zei JA (alweer) )
Nu ook trotse bezitter van de zuurstoktrein met Arnold trekkracht ervoor...
Erg blij mee! En voor hen die denken, jaja leuk, maar jou vrouw dan? Die heeft in Tilburg in haar walhalla een mooi cadeau uitgezocht bij 'textielstad', maar daar is een ander forum voor
Groetjes,
Hoontje
PS Felicitaties zijn prima, maar graag in mijn eigen draadje, zodat het hier schoon blijft.
Dezelfde aanbieder had bovenstaande Arnold liggen en vroeg of ik daar wat aan had. Ik wist niet eens dat het MU rijtuig door hen uitgegeven was met NS vishaak, dus daar zei ik gretig "JA" op... Nu nog 1 zien te vinden...
Ook een zeer uniek stuk mogen ontvangen, vanwege ons trouwen afgelopen weekend; de vereniging van Vera had een heuse huwelijkstrein-samengesteld. Erg tof, in een mooie display.
Daarnaast afgelopen donderdag afgereisd naar Lochem, samen met mijn kersverse vrouw. Ik mocht een cadeau voor ons huwelijk uitzoeken. Aangezien mijn droomtrein niet meer gemaakt wordt (Phildie - Plan U), mocht ik hier op zoek. (Lees zij wees aan, ik zei JA (alweer) )
Nu ook trotse bezitter van de zuurstoktrein met Arnold trekkracht ervoor...
Erg blij mee! En voor hen die denken, jaja leuk, maar jou vrouw dan? Die heeft in Tilburg in haar walhalla een mooi cadeau uitgezocht bij 'textielstad', maar daar is een ander forum voor
Groetjes,
Hoontje
PS Felicitaties zijn prima, maar graag in mijn eigen draadje, zodat het hier schoon blijft.
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
-
Groeten Arnold en zoons.
http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=3130
-
- Moderator
- Contacteer:
Heb in 2018 en drie weken geleden gevraagd wat de status was, er werd aangegeven dat het verre van zeker is dat het model er ooit nog komt. Helaas
Webshop Hoontje.nl
Afgebeeld is de gangzijde van Arnold 3286. Andere nachttreinrijtuigen met “vishaak” waren 3285 en 3656. Belgische MU-rijtuigen had Arnold ook: 3642 en 3655. Onder Hornby kwam nog de B-TEN-railtour HNS4218.Dezelfde aanbieder had bovenstaande Arnold liggen en vroeg of ik daar wat aan had. Ik wist niet eens dat het MU rijtuig door hen uitgegeven was met NS vishaak, dus daar zei ik gretig "JA" op... Nu nog 1 zien te vinden...
Nieuw vind je ze niet of nauwelijks meer, maar op beurzen worden ze nog wel eens aangeboden.
Succes en groet van
Valéry (*1948, verzamelaar normaalspoor Europa 1958-1969)
Mooi Raymond
zag recent deze plan K (0368) benoemd worden als plan D en was bepaald geen 'prikkie'prijs.
heb je dus goed gedaan,
zag recent deze plan K (0368) benoemd worden als plan D en was bepaald geen 'prikkie'prijs.
heb je dus goed gedaan,
ns- materieel uit alle periodes - personen en goederentreinen, maar ook in NL komende buitenlanders.
besturing Rco z21- fim railsysteem met (do)bedding.
Hoi Focus2,
Ja ik weet dat ze daar de hoofdprijs voor vragen....dus toen hij zei tientje, zei ik ok verkocht
Groet,
Raymond
Ja ik weet dat ze daar de hoofdprijs voor vragen....dus toen hij zei tientje, zei ik ok verkocht
Groet,
Raymond
Re: Mijn nieuwe aanwinsten 2020 expert zei
lijkt een beetje op 'tussen kunst en kitsch' toen de expert zei ik taxeer dit op 1000 euro en vroeg hoe komt u er aan?
koper: gekocht in de kringloopwinkel voor 2,50.
koper: gekocht in de kringloopwinkel voor 2,50.
ns- materieel uit alle periodes - personen en goederentreinen, maar ook in NL komende buitenlanders.
hallo allen
een loc die hoog op me lijstje stond was de shark super vet model met een leans 7700 er achter en nog een aantal nieuwe vtg graan wagons
mvg ruud
een loc die hoog op me lijstje stond was de shark super vet model met een leans 7700 er achter en nog een aantal nieuwe vtg graan wagons
mvg ruud
Nieuw speeltje.
mvg Ronald
mvg Ronald
- Bijlagen
-
- DR5000 (Aangepast).jpg (75.45 KiB) 6508 keer bekeken
Multimaus
Bezetmelders Rosoft
Servo decoders Rosoft
xTreme Keerlus Rosoft
Rails en wissel peco 55
Koploper
Sprog 2
Mijn baantje
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... 14&t=10771
Bezetmelders Rosoft
Servo decoders Rosoft
xTreme Keerlus Rosoft
Rails en wissel peco 55
Koploper
Sprog 2
Mijn baantje
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... 14&t=10771
-
Heel mooi! Ik heb sharky ook net binnen
Groet, Erik
T-Trak Paradebaan - T-Trak project voor mijn langere treinen
Woonkamer baan - Eerdijk & Eerdijk West - Baan in de woonkamer
Instagram: erik_n_fan
T-Trak Paradebaan - T-Trak project voor mijn langere treinen
Woonkamer baan - Eerdijk & Eerdijk West - Baan in de woonkamer
Instagram: erik_n_fan
Vandaag deze 4x plux 12 decoders van Zimo ontvangen......wat een verschil met andere decoders!
Deze gaan in de NS 2200en van Piko, en die mogen dan met z'n viertjes een lange ertstrein gaan trekken
Groet,
Raymond
Deze gaan in de NS 2200en van Piko, en die mogen dan met z'n viertjes een lange ertstrein gaan trekken
Groet,
Raymond
Hallo, een Franse N-spoorder hiero met een Franse baan in aanbouw.
Mvg ;)
Mvg ;)
-
Groeten Arnold en zoons.
-
Ik heb op MP een oude Minitrix BR 151 sloop lok gescoord. De buffers ontbraken en aan 1 kant was ook de bufferblak gemold.
Deze lok had ik bedoeld om het kapje van een roco NS 1300 te gaan dragen. Deze had ik een vorig modelspoorhobbyleven al eens omgekat naar een gele versie met een Flm BR 103 onderbouw. Maar deze past toch niet zo lekker en heeft tussen de draaistellen een bak die onze 1300 niet heeft.
Ik heb de br 151 gereanimeerd met een grondige schoonmaak beurt, nieuwe (andere) koolborstels en een paar contactveren tussen de draaistellen en het chassis. De print ontdaan van alle overbodige componenten en een nieuw dcc-hart erin. Toen liep dit oudje weer als een jonge hengst.
De roco NS 1300 past prima maar eigenlijk is de BR 151 ook een hele mooie lok. Dus ook maar een paar buffers en bufferbalken van een 218 kap getransplanteerd en zo kan deze lok voor een 2de leven gaan. Deze gele NS 1300 moet nog maar even wachten.
groetjes,
Gerard
Deze lok had ik bedoeld om het kapje van een roco NS 1300 te gaan dragen. Deze had ik een vorig modelspoorhobbyleven al eens omgekat naar een gele versie met een Flm BR 103 onderbouw. Maar deze past toch niet zo lekker en heeft tussen de draaistellen een bak die onze 1300 niet heeft.
Ik heb de br 151 gereanimeerd met een grondige schoonmaak beurt, nieuwe (andere) koolborstels en een paar contactveren tussen de draaistellen en het chassis. De print ontdaan van alle overbodige componenten en een nieuw dcc-hart erin. Toen liep dit oudje weer als een jonge hengst.
De roco NS 1300 past prima maar eigenlijk is de BR 151 ook een hele mooie lok. Dus ook maar een paar buffers en bufferbalken van een 218 kap getransplanteerd en zo kan deze lok voor een 2de leven gaan. Deze gele NS 1300 moet nog maar even wachten.
groetjes,
Gerard
-
een stomer mag bij mij niet ontbreken
gisteren binnengekomen
Arnold HN2375S OBB Stoomloc Br 42 2713 Digitaal met Sound
gisteren binnengekomen
Arnold HN2375S OBB Stoomloc Br 42 2713 Digitaal met Sound