Hallo Marcel ( en ook anderen)

.
Ik volg dit draadje vanaf het begin. Ik ben al jarenlang een Koploper gebruiker. Naar tevredenheid, maar dat is mijn bemerking niet, Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat, zoals al eerder is aangegeven, je niet gewoon naar het Koploperforum gaat met je vragen.(
www.Koploperforum.nl)
Daarna ga je naar het mapje beginners bv. en vindt je werkelijk al je antwoorden. Geregistreerd zijn is absoluut niet nodig. Ook is er al verteld dat je gewoon op de site naar de zoekfunctie gaat, type je vraag en je wordt bedolven onder de antwoorden.
Er is zelfs, zonder registratie, een complete beginnerscursus te downloaden in Jip en Janneke taal. Hoe makkelijk wil je het hebben. En.....als je er dan nog niet uitkomt stel je gewoon je vraag (daavoor is dan wel een aanmelding vereist) en krijg je al de antwoorden die je wilt hebben. Gericht, getekend, ingevuld en wel. Ze maken, als dat nodig is, zelfs je hele database of corrigeren die als dat nodig mocht zijn.
Hoe makkelijk kan het zijn. Vandaar mijn verbazing eigenlijk over dit draadje, waarin ook geprobeerd wordt je, zoveel als er kennis is, je te helpen. Maar ja, als het mnakkelijker ( en beter ) kan .......
Sukses verder en ik lees weer mee.
Groetjes,
Fred.