Fleischmann lokdecoders
Fleischmann lokdecoders
Beste modelspoor vrienden,
Is het mogelijk om Fleischmann decoders te resetten! Ik heb de mijne in de war gebracht. Of stuk...
Hij doet geen pukkel meer nadat ik via mijn Ecos2 de CV's eens door elkaar gegooid heb.
Is het mogelijk om Fleischmann decoders te resetten! Ik heb de mijne in de war gebracht. Of stuk...
Hij doet geen pukkel meer nadat ik via mijn Ecos2 de CV's eens door elkaar gegooid heb.
Met vriendelijke groet,
Ton Duits...
Fleischmann Z21 zwarte uitvoering, iTrain Pro software 5.1.13, Z21 met Pro Link.
Fleischmann Profie rails en Peco code55 in spoor N. MP1 wisselaandrijving…
Ton Duits...
Fleischmann Z21 zwarte uitvoering, iTrain Pro software 5.1.13, Z21 met Pro Link.
Re: Fleischmann lokdecoders
Zal ff naar boven lopen en in het boekje kijken.
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
In CV8 waarde 8 programmeren, is volledige reset.
Als je in CV8 een ander getal invoert, dan reset je het de bijbehorende CV. bijv. 3 dan reset je CV3
Als je in CV8 een ander getal invoert, dan reset je het de bijbehorende CV. bijv. 3 dan reset je CV3
Groetjes Ron
Ik heb geen idee wat CV betekent.
Ik zie het vaker te voorschijn komen.
Graag een toelichting.
Dank.
Ik zie het vaker te voorschijn komen.
Graag een toelichting.
Dank.
Adriaan
Dat zijn de instellingswaarden van de lokdecoder. Een onmisbaar iets bij digitaal rijden. Hiermee kun je het rijden van je loks inregelen en/of fine tunen b.v.
Je rijdt dus duidelijk niet digitaal ?
Groetjes,
Fred.
Dat zijn de instellingswaarden van de lokdecoder. Een onmisbaar iets bij digitaal rijden. Hiermee kun je het rijden van je loks inregelen en/of fine tunen b.v.
Je rijdt dus duidelijk niet digitaal ?
Groetjes,
Fred.
Dank voor het antwoord.
Ik heb selectrix, niet of amper aangesloten.
Vandaar.
Ik heb selectrix, niet of amper aangesloten.
Vandaar.
Ron, bedankt voor de tip. Zal morgen even kijken of dit lukt.
Zo niet, dan zal hij defect zijn...
Zo niet, dan zal hij defect zijn...
Met vriendelijke groet,
Ton Duits...
Ton Duits...
Letterlijk betekend het Configuratie Variabele.Adriaan schreef:Ik heb geen idee wat CV betekent.
Dank.
Groetjes
Aha, dat begrijp ik!
Ondanks dat ik maar twee talen spreek: Nederlands en Haags!!
Ondanks dat ik maar twee talen spreek: Nederlands en Haags!!
Spreken ze in Leidschendam ook al zo bekakt Haags.
Ga wel eens die kant op maar dan rijd ik er snel doorheen en kom dan tot stilstand aan de andere kant van den Haag.
Ken daar mensen die Liemers praten.

Ga wel eens die kant op maar dan rijd ik er snel doorheen en kom dan tot stilstand aan de andere kant van den Haag.
Ken daar mensen die Liemers praten.