Ik krijg met geen mogelijkheid de dhl100 decoder aan het rijden in de intellibox 2, Ik krijg hem wel geprogrammeerd in de intellibox basic in het selectrix gedeelte maar rijden doen ze niet, schijnt een probleem te zijn bij de intellibox.
Iemand een idee?
PS. Heb de zoekfunctie gebruikt maar niets kunnen vinden
Intellibox en dhl100
Re: Intellibox en dhl100
Op blz 44 van de IB II manual staat bij stap 2 selecteer het data format In dit geval dus Selectrix, heb je dat gedaan voor het decoderadres wat je hebt geprogrammeerd in de DHL100 decoder?
Groetjes
Groetjes
Ok dat ga ik proberen of dat lukt, maar hoe stel je het adres in van de sx decoders in de IB ll? Via dcc programmeren lukt het niet.
Staat toch op blz 44 van de handleiding
Bij format dus kiezen voor selectrix, moeilijker is het toch echt niet, gewoon een kwestien van doe wat er staat.
groetjes
Bij format dus kiezen voor selectrix, moeilijker is het toch echt niet, gewoon een kwestien van doe wat er staat.
groetjes
Magnum44,
Nu is het niet helemaal duidelijk welke Intellibox je gebruikt.
In de titel staat Intellibox en in je vraag staat ook intellibox maar ook Intellibox Basic.
Nu is het zo dat met de Inteliibox eerste generatie en tweede generatie IBI of IBII het Selectrix format wordt ondersteund.
MAAR met de Intellibox Basic wordt dat niet ondersteund, daarmee kun je de DHL100 niet mee aansturen. Dus helaas pindakaas.
Groetjes
Nu is het niet helemaal duidelijk welke Intellibox je gebruikt.
In de titel staat Intellibox en in je vraag staat ook intellibox maar ook Intellibox Basic.
Nu is het zo dat met de Inteliibox eerste generatie en tweede generatie IBI of IBII het Selectrix format wordt ondersteund.
MAAR met de Intellibox Basic wordt dat niet ondersteund, daarmee kun je de DHL100 niet mee aansturen. Dus helaas pindakaas.
Groetjes