Beste,
Ik heb het draadje gelezen over het afregelen van servo's via een intelliebox maar ik het een ESU CS2.
Hoe pak ik dit aan? Wie weet raad. Nu sturen sommige servo's te ver uit...
Servo's via DR4024 afregelen met ESU CS2
Servo's via DR4024 afregelen met ESU CS2
Met vriendelijke groet,
Ton Duits...
Fleischmann Z21 zwarte uitvoering, iTrain Pro software 5.1.13, Z21 met Pro Link.
Fleischmann Profie rails en Peco code55 in spoor N. MP1 wisselaandrijving…
Ton Duits...
Fleischmann Z21 zwarte uitvoering, iTrain Pro software 5.1.13, Z21 met Pro Link.
Fleischmann Profie rails en Peco code55 in spoor N. MP1 wisselaandrijving…
Re: Servo's via DR4024 afregelen met ESU CS2
Ik wil niet lullig doen, maar wat denk je van op precies dezelfde manier.
Lezen en doen wat er staat, is alles wat nodig is.
Groetjes
Lezen en doen wat er staat, is alles wat nodig is.
Groetjes
Re: Servo's via DR4024 afregelen met ESU CS2
Ik heb geen ESU cs2 maar maar deze heeft ook een rijtje functie toetsen ( F1...F etc) en een draaiknop.
Dus gewoon a la de handleiding van de dr4024. Let wel Kies eerst LOK 9999 op je esu en let er op dat dat deze ingesteld staat op 128 rijstappen.
Bedien 1x de wissel op je Esu die je wil aanpassen,daarna direct de drukknop op de DR4024 indrukken ( led wordt rood)
Dan draaien op je esu tot eindstand links is bereikt F1 aan dan F1 weer uit. Draai naar rechts tot eindstand dan F2 aan en F2 weer uit.
Knopje op DR40424 weer indrukken en lampje gaat uit.
Klaar is Kees.
Dus gewoon a la de handleiding van de dr4024. Let wel Kies eerst LOK 9999 op je esu en let er op dat dat deze ingesteld staat op 128 rijstappen.
Bedien 1x de wissel op je Esu die je wil aanpassen,daarna direct de drukknop op de DR4024 indrukken ( led wordt rood)
Dan draaien op je esu tot eindstand links is bereikt F1 aan dan F1 weer uit. Draai naar rechts tot eindstand dan F2 aan en F2 weer uit.
Knopje op DR40424 weer indrukken en lampje gaat uit.
Klaar is Kees.