Plaatjeskijker

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
N911

Plaatjeskijker

Bericht door N911 »

Net geregistreerd op dit forum.

Sinds mijn (pre)tienerjaren een modeltreinfanaat. Begonnen met HO, maar vanwege mijn kleine kamer al snel overgestapt op N (Fleischmann Piccolo). Dan kun je tenminste nog een leuke baan bouwen op een kleine oppervlakte. Helaas al jaren niet meer omgekeken naar mijn treintjes, maar door een verhuizing kwam ik de goed opgeborgen collectie weer eens tegen.

En ondanks dat ik nu een huis heb dat groot genoeg is voor een flinke treinbaan ontbreekt het mij aan tijd om weer iets moois op te bouwen. Maar ik blijf het leuk vinden om plaatjes te kijken, filmpjes te zien en om af en toe een modelbaan te bezoeken (Hamburg staat bovenaan mijn wensenlijst...).

Raar voorsteltopic dus, want ik ben niet actief met modeltreinen... maar ik vind het ook zonde om mijn treintjes nog langer te bewaren. Dan ben ik ze liever kwijt aan iemand die er nog veel plezier aan kan beleven.

Dus hierbij de vraag of het is toegestaan om mijn collectie te koop aan te bieden op het verkoopdeel van dit forum?

Bjor

Re: Plaatjeskijker

Bericht door Bjor »

Beste N911(?),

In dit forum is een rubriek "Vraag en aanbod", waar je je materiaal te koop kunt zetten. Lees even de spelregels in het eerste bericht in die rubriek, dan zal het vast wel lukken. En oh ja, kijken mag :) :) .

Groet,

Ben

M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162

Ad_M

Bericht door Ad_M »

Welkom, en meteen een advies om even een stapje terug te doen...

Je materieel eet geen brood, het spoor virus raak je niet kwijt :twisted: :lol: ;)

Dus wacht even en denk goed na, je weet maar nooit
Verkopen kan altijd nog

Mvg,
Ad

Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D

Onderwerp starter
N911

Bericht door N911 »

Kleine verklaring over mijn gebruikersnaam, ik zag een vraagtekentje staan. De N staat natuurlijk voor het spoortype, de 911 voor mijn nieuwe hobby. Begonnen met een klassieke Porsche 911 SC uit 1980, inmiddels geupgrade naar een bijna-klassieke cabrio uit 1999.

En bedankt voor het welgemeende advies, maar ik zie mezelf niet meer teruggrijpen naar mijn treintjes, hoe leuk ik het ook vind. Dan heb ik toch liever dat iemand anders er veel plezier aan kan beleven. Het eet inderdaad geen brood, maar van de eventuele opbrengst kan ik misschien wel een keertje lekker uit eten :)

Ik ga het even uitzoeken en fotograferen en dan plaats ik het wel in het verkooptopic. In ieder geval heel wat piccolo-rails en een moderne TEE-locomotief met 4 bijpassende wagons.

Onderwerp starter
N911

Bericht door N911 »

edit - dubbelpost, oeps

Plaats reactie