Ik heb hier wat oudere N spoor locomotieven liggen , daar er bij sommige erg weinig plaats is om een digitale decoder te plaatsen wilde ik vragen.
Wat is de allerkleinste decoder die ik hier voor kan gebruiken ? wat zijn de afmetingen ?

De Kuehn N45 is nog te groot ik heb er een paar ingebouwd , maar er zijn hier diverse loks waar ze niet in gaan passen,nspoorkees schreef:Een Kuehn N45 past in de meeste gevallen ook wel... soms moet je hier en daar wat materiaal weghalen, een printje inkorten of gewoon compleet weglaten, een stukje frame wegvijlen etc... zoek ook eens op internet naar inbouwvoorbeelden van de loks die je onderhanden wilt nemen, dat geeft heel veel inzicht in wat er mogelijk is.
Ik ben wel degelijk creatief, ik doe wel altijd over de decoders een stukje krimpkous. daar wordt het ook wel iets dikker van.nspoorkees schreef:Condensator en spoel weghalen, misschien pas zo'n tran dan in de ruimte die er daar dan over is, anders is er ruimte achterop de motor, moet je die wel even afdekken met een dun stukje styreen oid en daar de decoder op plakken. Achterop de motor kun je denk ik zelfs nog wel een N45 kwijt als je een beetje creatief bent, maar in dit geval, hoe kleiner hoe beter...
Je opmerking is wel wat erg enthousiast Martin. Hierbij de fabrieksopgaven:martindomburg schreef:De Tran DCX77L is ook echt vies klein en kan 18V aan, de helft qua formaat van de ESU Nano.
In Maart hoop ik de D&H PD05A te krijgen, die schijnt ook echt enorm klein te zijn.
Heb je er al ervaring mee?martindomburg schreef: In Maart hoop ik de D&H PD05A te krijgen, die schijnt ook echt enorm klein te zijn.