Goede avond allen,
Allereerst de aller beste wensen voor 2022 met veel vreugde en gezondheid en dat het voor jullie (en voor mij) een prachtig modelspoor jaar gaat worden.
Heren allemaal bedankt voor jullie suggesties maar ik moet jullie mededelen dat het afgebroken is

.
Ik ben iemand die iets kan afbreken als het nodig is en dat was in deze situatie. Mijn kleindochter was niet blij en heeft enkele uren niet met me gepraat maar na een kip20 van de Mac was alles weer vergeten
Heb nog net in het oude de jaar de Fleischmann 288.002 (Fleischmann 725170) binnen gekregen en die heb ik met plezier op de baan gezet op oudejaarsavond avond. Het gaat hier om een rare tijd in locomotieven land er zijn er maar 4 gebouwd tijden de WWII. 3 hebben het overleeft en 2 daarvan hebben werkelijk tot ver in de jaren 60 rond gereden met zware goederentreinen. Deze versie is met sound.
Vandaag ook nog wat oudere modellen uit de lade gehaald en zie hier is zie weinig verschil buiten de front verlichting en de sound die nu ingebouwd is.
Allereerst het nieuwe model (Tp4), 1 motor:
EK7I6283_10 by
Bob Vermeulen, on Flickr
Daarna het zelfde model (Roco 23265) maar dan van
ruim 30jaar geleden uitgebracht is echter wel Tp3 en is veel zwaarder door zijn 2 motoren:
EK7I6287-2_10 by
Bob Vermeulen, on Flickr
En dan de prachtige groene versie van de V188.001 (Roco 23436) uit 2009:
EK7I6293-2_10 by
Bob Vermeulen, on Flickr
De nieuwe lok rijd erg fraai en het geluid vind ik prachtig.
De oudere Loks zijn ook digitaal bij mij en kunnen dus ook lekker mee rijden.
mvrgr Bob