Decoder problemen
Re: Decoder problemen
Rob, heb jij foto's van jou "ombouw"....dan kan ik vergelijken wat er mis is.
Sjoef
Sjoef
Sjoef,
Ik heb twijfels bij de onderbreking die in de blauwe cirkel zit. Zet daar je multimeter eens op om te zien of die echt onderbroken is.
Ik heb twijfels bij de onderbreking die in de blauwe cirkel zit. Zet daar je multimeter eens op om te zien of die echt onderbroken is.
- Bijlagen
-
- Sjoef.jpg (71.36 KiB) 4141 keer bekeken
-
@Jos dat zou heel goed kunnen, ben benieuwd
@Sjoef Nee ik heb geen wadkruiper en ook geen foto's can die ombouw. Zoals Jos al zij zitten de aansluitingen goed maar twijfels over dat enen stukkie printbaan want dat kan ik er ook niet uithalen en ik denk dat het niet gescheiden gezien je scheiding op de andere banan.
Grtz Rob
@Sjoef Nee ik heb geen wadkruiper en ook geen foto's can die ombouw. Zoals Jos al zij zitten de aansluitingen goed maar twijfels over dat enen stukkie printbaan want dat kan ik er ook niet uithalen en ik denk dat het niet gescheiden gezien je scheiding op de andere banan.
Grtz Rob
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
ik heb de baan nog wat extra weggehaald maar hetzelfde resultaat. Ik ga er een nachtje over nadenken........
Oke, als ik de tijd kan vinden zal ik mijn eigen wadloper voorzien van een decoder. Heb toevallig nog een paar van dezelfde liggen. Als ie klaar is laat ik het wel even weten.
Groetjes,
Jos
Groetjes,
Jos
De wadloper is aangepast. Voorzien van de 73 400. Rijdt als een TGV, dus nog een hoop af te regelen.
Bijgaand de foto's. Op de foto van de onderzijde van de print geven de gele pijlen aan waar ik de printbaan heb onderbroken, de blauwe lijnen geven aan waar ik doorverbindingen heb gemaakt.
Groetjes,
Jos
Bijgaand de foto's. Op de foto van de onderzijde van de print geven de gele pijlen aan waar ik de printbaan heb onderbroken, de blauwe lijnen geven aan waar ik doorverbindingen heb gemaakt.
Groetjes,
Jos
- Bijlagen
-
- Wadloper ombouw 2.jpg (59.9 KiB) 4144 keer bekeken
-
- Wadloper ombouw 1a.jpg (86.7 KiB) 4143 keer bekeken
Jos, ben benieuwd welke cd waardes jij het gegeven aan de decoder. Het is inderdaad net een TGV. haha
Sjoef,
Ik heb CV 6 op 10 gezet en CV 5 op 18. Maar ik denk dat ik de hele speedcurve in ga voeren, er zit mij te veel verschil in de snelheidsregeling nu.
Groetjes,
Jos
Ik heb CV 6 op 10 gezet en CV 5 op 18. Maar ik denk dat ik de hele speedcurve in ga voeren, er zit mij te veel verschil in de snelheidsregeling nu.
Groetjes,
Jos
Hallo Jos,
Ik ben mog even met de wadloper aan het stoeien geweest. Ik heb waardes gevonden die een complete speedcurve invoeren overbodig maken:
CV 2 = 2
CV 6 = 6
CV 5 = 13
Nu rijdt ie een stuk natuurgetrouwer
Groetjes,
Jos
Ik ben mog even met de wadloper aan het stoeien geweest. Ik heb waardes gevonden die een complete speedcurve invoeren overbodig maken:
CV 2 = 2
CV 6 = 6
CV 5 = 13
Nu rijdt ie een stuk natuurgetrouwer

Groetjes,
Jos