Sudexpress BR 159

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
karelN

Sudexpress BR 159

Bericht door karelN »

Goede spoorders, voor zover ik weet is de nieuwste loc op de rails de Stadler EuroDual. Erg mooi. ik zag dat deze in N wordt, is uitgebracht door Sudexpress Portugal. Mijn vragen zijn: weet iemand iets over dit merk modelspoor, en rijdt,/komt deze BR 159,( is dat de Euro9000 ) ook op Nederlandse spoor, en zo ja bij welke vervoerder. Ik zag dat Sudexpress ook een BR 159 van Captrain gaat uitbrengen. Eigelijk past dit niet geheel op mijn baan (nederlandsV en IV), en deze loc tis tijdperk VI, maar ja ik vind het zo n stoere dualloc, dus overweeg te bestellen. dank vast voor jullie reacties.

FidOo

Re: Sudexpress BR 159

Bericht door FidOo »

Ja het merk is al langer bekend, ze hebben ook de euro 4000 uitgebracht. Ook een grote 6 assige diesel. Rijdt uitstekend, en zeer gedetailleerd.
Ik heb er zelf 2 van.
En ook de br159 (of dat dus de euro 9000 is weet ik ff niet) komt ook wel op mijn baan.

M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: MC Lima Bravo
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Rick

Re: Sudexpress BR 159

Bericht door Rick »

Geen van de aangekondigde locs (zie: https://www.drehscheibe-online.de/foren ... 0,10771110 ) rijdt in Nederland, het is wachten op de RTB of RFO versie die hier wel rijdt. Op de Sudexpress site is trouwens niets van de Euro9000 te vinden, die staan alleen in de folder.

Plaats reactie