(Toekomstige) Kato TGV/Thalys printplaten set - Wie kan mij helpen met foto's?

Hier het forum van WouterdeBanaan
Plaats reactie

Onderwerp starter
WouterDeBanaan
Elektronica/Commercieel

(Toekomstige) Kato TGV/Thalys printplaten set - Wie kan mij helpen met foto's?

Bericht door WouterDeBanaan »

Ik zit al een tijdje te kijken om voor de Kato TGV/Thalys wat te gaan maken. Op het internet al een aantal foto's kunnen vinden van de binnenkant, maar nog niet de juiste. Ik zoek nog foto's van de lichtgeleiders in de behuizing van de motorwagens. Wie heeft er een PBKA of ander model en kan mij helpen?
Verder ben ook ook benieuwd of er verschillen zitten in de bouw van het PBA en PBKA model.

Met de printplaten hoop ik een moderne Next18 toe te kunnen voegen. Ik ga kijken voor de verschillende Nederlandse en Franse seinbeelden, binnenverlichting en een speaker aansluiting.

Alvast bedankt!

----> Mijn store met printplaatjes & magneetkoppelingen
Onder andere printplaten voor de motorpost, koploper, wadloper en diverse rijtuigen

robert

Re: (Toekomstige) Kato TGV/Thalys printplaten set - Wie kan mij helpen met foto's?

Bericht door robert »

Hoi Wouter,

Ik heb een oude kato tgv. Interesse? Speaker plaatsen zal moelijk gaan in motorwgen, zit helemaal vol. Bij interesse handelen we het verder af per pb.

Groeten Rob

Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."

Nez cassé

Re: (Toekomstige) Kato TGV/Thalys printplaten set - Wie kan mij helpen met foto's?

Bericht door Nez cassé »

Hoi Wouter,

Ik heb een TGV Duplex en indien gewenst ook een Eurostar (TMST) die je eventueel hiervoor zou kunnen gebruiken. Oude KATO TGV PSE ook op voorraad, maar ik vermoed dat de PBA al wat moderner zal zijn qua interface.

Groetjes,

Wouter

Onderwerp starter
WouterDeBanaan
Elektronica/Commercieel

Dank heren voor jullie reactie. Ik ben eerst opzoek naar afbeeldingen van de binnenkant. Op basis daarvan kan ik kijken of het haalbaar is. Als dat zo is ga ik waarschijnlijk zelf opzoek naar een model.

Onder andere printplaten voor de motorpost, koploper, wadloper en diverse rijtuigen

FidOo

Bericht door FidOo »

Laatst gewijzigd door FidOo op 01 jul 2025 14:52, 2 keer totaal gewijzigd.

M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: MC Lima Bravo
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Onderwerp starter
WouterDeBanaan
Elektronica/Commercieel

Hoi Joost, die had ik inderdaad al gezien. Ik zoek specifiek foto's van de behuizing ;)

Plaats reactie