Materieel bouw topic Michiel(NDS)
Re: Materieel bouw topic Michiel(NDS)
druk bezig Michiel. Ze zien er goed uit
Groetjes
Leon
Win11, iTrain, Dinamo
Mijn baanplan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... 49#p277049
ik bouw nu: viewtopic.php?t=18087
[youtube]https://www.youtube.com/@leondejong9485[/youtube]
Leon
Win11, iTrain, Dinamo
Mijn baanplan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... 49#p277049
ik bouw nu: viewtopic.php?t=18087
[youtube]https://www.youtube.com/@leondejong9485[/youtube]
Goed gelukt hoor!
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Ze zijn fraai geworden Michiel.
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
-
Onderwerp starter - Berichten: 5582
Heren bedankt.
Ik heb vanavond laagje voor laagje de veroudering opgebouwd en heb ze nu zover dat morgen alleen nog logo, lampen en aflakken moet.

Groetjes Michiel
Ik heb vanavond laagje voor laagje de veroudering opgebouwd en heb ze nu zover dat morgen alleen nog logo, lampen en aflakken moet.

Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
-
Het spul hierboven is af:

Daarna ben ik met wat nieuws begonnen, kan ik van Lego ook een Breuer rangeer traktor maken. Dat ik bij een dichte cabine er aardig mee weg kwam had ik al uitgerekend. Het onderstel is meer een probleem, met alleen lego krijg ik die niet op schaal. Het word iets te breed, en voor de lengte heb ik de keuze 4mm te kort of 4mm te lang. Ik ben nu eerst voor 4mm te lang gegaan en nu valt dat nog op.

Ik ben ook de rangeerrobots van wielen gaan voorzien, morgen ga ik het spul verder opbouwen is de bedoeling.
Groetjes Michiel

Daarna ben ik met wat nieuws begonnen, kan ik van Lego ook een Breuer rangeer traktor maken. Dat ik bij een dichte cabine er aardig mee weg kwam had ik al uitgerekend. Het onderstel is meer een probleem, met alleen lego krijg ik die niet op schaal. Het word iets te breed, en voor de lengte heb ik de keuze 4mm te kort of 4mm te lang. Ik ben nu eerst voor 4mm te lang gegaan en nu valt dat nog op.

Ik ben ook de rangeerrobots van wielen gaan voorzien, morgen ga ik het spul verder opbouwen is de bedoeling.
Groetjes Michiel
Leuk Michiel
De lokjes zijn wel fors vervuild. Succes met de Breuer

De lokjes zijn wel fors vervuild. Succes met de Breuer
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
-
Dankje Harry, die vervuiling is een bewuste keuze, ik had er zin, ik vind het mooi en ik kon wel wat afgetrapt spul gebruiken. Spul in nettere staat ligt hier nog zat.
Groetjes Michiel
Groetjes Michiel