Hoe doen jullie dat?
Het gaat dus om de zijkant van de rails/wisseltongen bij de rode pijltjes.

Is dat hetzelfde als de contactreinigingsstift van Conrad? (art 530166) Zo te zien wel he.martinb schreef:Glasvezelpotlood.
Correct!shoven schreef:Is dat hetzelfde als de contactreinigingsstift van Conrad? (art 530166) Zo te zien wel he.
Leuk idee!!!! Ga ik zeker uitproberen. Zijn er verschillende maten pijpragers? Dan ga ik deze week eens langs de sigarenboer een zakje halen. (zal wel weinig kosten denk ik)Martin en Steven mocht je dit ook eens proberen dan wil ik er wel een stuk of wat naar je opsturen.
Quote 2Hmmm, toch vreemd. Als ik jou hoor spreken over pijpenraggers krijg ik toch gelijk andere ideeen (Helga's Hütte).
Hmmmmm.......Mijn vrouw heeft van die knutsel strookjes die hier eg veel op lijken. Weet iemand of dat dezelfde zijn. Deze zijn zweart dus ja ken geen verschil zien
Typisch geval van aan de verkeerde kant raggen.martindomburg schreef:Mijn vrouw heeft van die knutsel strookjes die hier eg veel op lijken. Weet iemand of dat dezelfde zijn. Deze zijn zweart dus ja ken geen verschil zien
heb jij een zwarte kant danJos schreef:Typisch geval van aan de verkeerde kant raggen.martindomburg schreef:Mijn vrouw heeft van die knutsel strookjes die hier eg veel op lijken. Weet iemand of dat dezelfde zijn. Deze zijn zweart dus ja ken geen verschil zien![]()
![]()
Groetjes
Jos
Mooi stukje van gemaakt, Martin.martinb schreef:Zo dan... met heel veel dank aan Ron heb ik er even een nette pagina omheen gebakken op mijn eigen frutselpagina (klik). Wat een super tip..... Ron: nogmaals dank en hopelijk gaan er veel mensen met nog veel meer plezier gebruik van maken.