Ja hoor. Doe maar eens 2 railsen aan elkaar, en je ziet dat er nog een gaatje overblijft waar de draad door kan. Gewoon even proberen.
En idd NIET aan de binnenkant solderen, daar moeten nl de wielen langs...
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Volgens de tip zou er niet gesoldeerd moeten worden. Ik vrees echter dat na verloop van tijd het contact niet optimaal zou kunnen zijn. De inwerking van ballastlijm, verf en corrosie kunnen slechte contacten veroorzaken. Volgens mij leidt dit tot ergernis. Ik zou toch aanbevelen om de draden te solderen. Een tip voor een zeer gelijkaardige aansluiting als bovenstaand kan je hier nalezen: http://users.edpnet.be/saraan/SaraanRailsLeggen.html
Hans, als ik dit zo lees lijkt het me verstandig als je eens een klein proefbaantje maakt en daar alles op uitprobeert.
Want zo te lezen moet je nog veel leren, proberen en ondervinden. (100% positief bedoeld hoor)
En dat kan beter op een proefstukje dan op je definitieve baan.
Dus gewoon proberen, dan gaat het ook leven voor je.
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan