Bij sommige modelspoorzaken is de ACTS (blauwe kleurstelling - of is het paars - met geel) in de aanbieding. Kan iemand mij zeggen of dit model ook in Duitsland heeft gereden? Het feit dat de diesellok BR106 heet, doet mij vermoeden van wel, maar ik wil graag zekerheid hebben.
Mvg,
Martin
ACTS
ACTS
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Re: ACTS
Hee Martin
Ik dacht dat ik daar op een treinspottersforum al iets van gezien had (langs de Rijn). Ik weet het niet meer zeker, maar als je een paar uurtjes over hebt, zou ik hier een een kijkje nemen in het forumdraadje "Reisverhalen en reportages"
Hele leuke site om gewoon het reguliere verkeer op heel veel lijnen in heel Europa te bekijken.
Groet,
Rob
Ik dacht dat ik daar op een treinspottersforum al iets van gezien had (langs de Rijn). Ik weet het niet meer zeker, maar als je een paar uurtjes over hebt, zou ik hier een een kijkje nemen in het forumdraadje "Reisverhalen en reportages"
Hele leuke site om gewoon het reguliere verkeer op heel veel lijnen in heel Europa te bekijken.
Groet,
Rob
Gek op stoom!
Hookies schreef:Bij sommige modelspoorzaken is de ACTS (blauwe kleurstelling - of is het paars - met geel) in de aanbieding. Kan iemand mij zeggen of dit model ook in Duitsland heeft gereden? Het feit dat de diesellok BR106 heet, doet mij vermoeden van wel, maar ik wil graag zekerheid hebben.
Mvg,
Martin
Hoi Martin ,
het van oorsprong een oost duitse lok .
Je kunt het op je gemak bekijken op onderstaande link .
http://www.bahnbilder.de/name/galerie/k ... +106).html
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
Hoi Martin, ACTS heeft meerdere type locs gehad maar die jij bedoelt is de Ost V60, zijn van oorsprong Oost Duitse locs maar in dienst bij ACTS hebben ze NIET in Duitsland gereden. Ze hebben volgens mij vooral rond de Rotterdamse havens dienst gedaan.Hookies schreef:Bij sommige modelspoorzaken is de ACTS (blauwe kleurstelling - of is het paars - met geel) in de aanbieding.
Ps; als je het over modeltreinen heb probeer dan het locomotief type of het soort locomotief te noemen wat te koop is

Ik zie regelmatig modelspoorders( ook op plekken als marktplaats bijvoorbeeld) zo treinen omschrijven, vandaar dat ik daar ook even op in ga

Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Er staat toch BR106 van ACTS? Van drijf stangen weet ik verder niets.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.