Martin,
Was zeker niet negatief of aanvallend bedoeld mijn reactie op jouw zoektocht, ik was alleen erg verbaasd dat ik je nu zie schrijven over een IB of TC.
Dit terwijl je juist gekozen hebt door Dinamo.
Het woord "fietslampaandrijving" was uitsluitend als een grapje bedoeld, tenslote is dat ook een dinamo toch?
En vandaar dan ook mijn vraag of een paar andere locdecoders dan niet toch goedkoper is dan een TC of IB, die je minsten €200 tot €250 zou kosten.
en ook mijn laatste advies om dan mss de profiboss eens te bekijken, daar die aanzienlijk goedkoper is dan een IB of TC,
en jij al die extra functie van de IB/TC niet nodig hebt voor jouw besturing, juist omdat jij met dinamo werkt (waarvan ik wel terdege op de hoogte ben
wat het systeem inhoud)
Maar goed, als jij het op die manier wilt vertalen, ok ga je gang.
Jammer. Ik heb geen enkel kritiek ooit gegeven op het dinamo systeem,
waarom toch voelen dinamo gebruikers zich zo snel aangevallen als ze ook maar 1 negatief punt denken te zien.
Mijn verbazing was er omdat jij aangeeft dat je graag (terecht) niet meer uit wilt geven dan nodig is,
vervolgens zie ik je denken over een IB/TC om te programeren/uitlezen

mag ik verbaasd zijn dan, want dat is wel z`n beetje de duurste oplossing voor het probleem toch? een 2e compleet/uitgebreid systeem kopen naast dinamo alleen om te programeren.
als ik je op de hak had willen nemen, had ik vast geen andere oplossingen aangedragen hoor.
maar ok
gegroet idem