ik heb het forum en zo andere forums afgezocht op mijn probleem. het komt vaker voor maar niet echt een oplossing gezien.
ik heb een minitrix 11126 startset met daarbij een re 4/4 II (Zwitsers), peco code 55 wissels en flexrails
heb de flexrails verbonden met een ringleiding van dik draad en elke 40 to 50 cm een verbinding er mee gemaakt ook naar en voor elke wissel.
daar rijdt op redelijke snelheid en hoge snelheid bijna vlekkeloos heb 1 puntje dat de trein stil valt en gelijk weer door gaat (irritant) maar als ik langzaam tot zeer langzaam ga dan valt ie hier en daar helemaal stil lichten gaan uit etc. moet dan een redelijke zet geven voordat ie verder gaat. op zich geen probleem nu aangezien ik de bovenbouw nog moet doen maar zo meteen moet ik de trein van onderen een zetje gaan geven en das niet zo makkelijk dan.
heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn.
de loc is schoon (nieuw) de rails heb ik licht opgeschuurd met een blokje en schoongeveegd met wasbenzine zodat ik zeker weet dat er geen vuil op zit. de sodeer verbindingen zitten allemaal aan de buitenzijden van de rails en zijn vlak. (hij happert ook op een stukje waar niet gesoldeerd is enzo).
HELP!!