Maar om maar met de deur in huis te vallen,heb je nog foto's

Groetjes Stijn
hallo ChrisSchachbrett schreef:Hallo Martin,
Ik zal dadelijk eens omhoog klimmen naar de zolder,de laatste dagen is er niets van te recht gekomen.
Gisterenavond heb ik een examen doen en daar moest natuurlijk voor geleert worden.
Maar nu zijn alle storende perikelen voor de hobby weer uit de lucht en kunnen we weer lekker verder.
Alleen aan het eind van de volgende week liggen de bouwarbeiten weer stil voor een welverdiende en inspirende vakantie naar het Oostenrijkse spoorse leven.
Tevens gaan natuurlijk weer de lange laten onder voor de nodige skipret.
Natuurlijk hoop ik nog wat leuke platen te kunnen schieten langs de baan,net als afgelopen jaar.
Gr Chris
Hallo Olaf,olaf04 schreef:hallo
waar koopt u de das klei?
groet olaf
hallo ChrisSchachbrett schreef:Een goede schoonmaaktrein moet ik nog eens samen gaan stellen,heb je nog ideeen?
Gr Chris
Hallo Chris.Schachbrett schreef:Hallo Bob,
Bedankt,het eerste rondje stond de trein stil op het schauwstation onder het station Mallnitz.
Op zich niet heel vreemd dit traject had ik voor het laatst zo'n driekwart jaar geleden bereden.
Na wat schoonmaak werkzaamheden kwam heel de zaak weer aan het rollen,nu is het weer een genot om te rijden.
Het is ook belangrijk om heel het traject goed te kunnen testen alvorens heel de handel dicht te bouwen met scenery.
Gr Chris
olaf04 schreef:hallo ChrisSchachbrett schreef:Een goede schoonmaaktrein moet ik nog eens samen gaan stellen,heb je nog ideeen?
Gr Chris
op http://www.n-spoorstore.nl heb ik een stofzuiger wagon van tomix gezien.
kunt u die goed gebruiken?
groet olaf
Hallo Wouter.Bust3R schreef:
Nu ik weer zo af en toe hier op het forum snuffel, kruipen de kriebels gelijk weer terug naar war ze horen![]()